نقد و بررسی Venu Sq 2

نقد و بررسی Venu Sq 2 ارسال دیدگاه

Venu Sq 2 چندین بهبود قابل توجه در ساعت هوشمند تناسب اندام اصلی ایجاد می کند و یک گزینه ورزشی عالی برای کسانی است که بودجه کمی دارند. در ادامه به نقد و بررسی Venu Sq 2 می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی ساعت Venu Sq 2

ساعت‌های اصلی Garmin Venu Sq و Venu Sq Music به گونه‌ای طراحی شده بودند که گزینه‌های ساعت هوشمند مقرون به صرفه در محدوده گارمین باشند، اما نتوانستند ما را جلب کنند و در انتخاب بهترین‌های ما موفق نشدند. ساعت های هوشمند تناسب اندام

این صفحه نمایش های LCD نه تنها از صفحه نمایش AMOLED روشن در Garmin Venu 2 کمتر بودند، بلکه در نمایشگرهای انعکاسی که گارمین در ساعت های ورزشی خود به کار می برد نیز چندان ارتقا پیدا نکردند. نتیجه یک ساعت مربعی و نه آنقدر هوشمند بود که به خوبی Forerunner 55 ارزان‌تر Garmin در ردیابی ورزشی خوب نبود و ظاهر بهتری هم نداشت.

Garmin Venu Sq 2 به لطف نمایشگر AMOLED، عمر باتری بیشتر و ردیابی دقیق تر GPS، ارتقاء قابل توجهی در Venu Sq و Venu Sq Music است. این ساعت هوشمند مقرون به صرفه ای برای افرادی است که بر تناسب اندام متمرکز هستند، اگرچه ساعت های رقیب اپل و سامسونگ هوشمندتر و طراحی های جذاب تری ارائه می دهند.

معرفی ساعت Venu Sq 2
ساعت Venu Sq 2

بررسی قیمت ساعت Venu Sq 2 از برند گارمین

Venu Sq 2 اکنون در دسترس است و 249.99 دلار در ایالات متحده و 229.99 پوند در بریتانیا قیمت دارد، در حالی که Venu Sq 2 Music 299.99 دلار / 269.99 پوند است. این یک جهش بزرگ در قیمت نسبت به ساعت های اصلی است که اکنون با قیمت 199.99 دلار / 149.99 پوند برای Venu Sq و 249.99 دلار / 229.99 پوند برای Venu Sq Music در دسترس هستند.

طرح Venu Sq 2 چگونه است؟

Venu Sq 2 به همان شکل مربع اصلی است، اما اکنون دارای یک صفحه نمایش لمسی AMOLED 1.41 اینچی (36 میلی‌متری) در مقایسه با LCD 1.3 اینچی (33 میلی‌متری) قبلی خود است. این یک ارتقاء بزرگ است – و نه تنها در Venu Sq، زیرا Venu Sq 2 نیز از ساعت‌های اسپورت‌تر Garmin در سری Forerunner خود متمایز است. نمایشگر AMOLED همچنین در خارج از منزل حتی در حالت همیشه روشن برای خواندن واضح تر است، بنابراین می توانید آمار خود را در یک نگاه هنگام دویدن یا دوچرخه سواری ببینید.

همانند نسخه اصلی، Venu Sq 2 دارای دو دکمه در کناره است، اما دارای اجزای ارتقا یافته به شکل سنسور ضربان قلب نوری Elevate Gen4 و چیپست GPS جدید است. این امکان ردیابی تمام سیستم های گارمین را فراهم می کند، جایی که ساعت از ماهواره های GPS، Galileo و GLONASS به طور همزمان برای ردیابی دقیق تر استفاده می کند. با این حال، این ساعت ردیابی GPS دو بانده را که در ساعت‌های ورزشی گران‌تر Garmin مانند Fenix ​​7 و Forerunner 255 مشاهده می‌شود، ارائه نمی‌کند.

سنسورهای دیگر شامل یک پالس اکسی‌متر برای اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون و یک قطب‌نمای داخلی هستند، اما هیچ ارتفاع سنج فشارسنجی وجود ندارد که در ساعت هوشمند گران‌قیمت‌تر Garmin Venu 2 استفاده می‌کنید.

قاب پلاستیکی دارای یک قاب آلومینیومی است و Venu Sq 2 یک ساعت بسیار جذاب برای پوشیدن و راحت بودن در 24/7 است. صفحه نمایش چشمگیر است و می توان آن را روی حالت همیشه روشن تنظیم کرد، اگرچه این باعث کاهش عمر باتری می شود.

طرح Venu Sq 2 چگونه است؟
طرح Venu Sq 2

بررسی ردیابی ورزشی Venu Sq 2

Venu Sq 2 طیف کاملی از ویژگی‌های گسترده ردیابی ورزشی گارمین را ارائه نمی‌کند و تحلیل آموزشی کمی دارد (اگرچه می‌توانید حداکثر VO2 خود را در بخش مشخصات کاربر تنظیمات مشاهده کنید). برای مثال، هیچ حالت دویدن پیست یا حتی اندازه‌گیری وضعیت پایه تمرینی که در گارمین‌های اسپورت‌تر دریافت می‌کنید، وجود ندارد.

این تعجب بزرگی نیست زیرا Venu Sq 2 یک ساعت هوشمند سطح پایه است، اما با توجه به اینکه ردیابی ورزشی چیزی است که آن را از ساعت‌های هوشمند برندهای دیگر متمایز می‌کند، نمی‌دانم چرا گارمین ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه نمی‌کند. ساعت هایی مانند ارزانتر Forerunner 55.

با این حال، تمام آمارهای ضروری برای ردیابی فعالیت‌ها در دسترس هستند و می‌توانید تمرین‌های ساختاری برای دنبال کردن روی مچ دست خود ایجاد کنید. دیدن صفحه هنگام دویدن و دوچرخه سواری در بیرون آسان است و می توانید حداکثر چهار آمار را روی صفحه داده نمایش دهید.

من Venu Sq 2 را در مقابل Garmin Epix 2 در حالت GPS چند باند همراه با بند قفسه سینه آزمایش کردم تا دقت GPS و ردیابی ضربان قلب آن را بررسی کنم و در هر دو طرف عملکرد خوبی داشت. من یک بار اجرا کردم که Venu Sq 2 به طور کامل نقشه را در GPS از دست داد، اما به طور کلی آمار مسافت و سرعت را ایجاد کرد که مشابه Epix 2 بود، فقط با چند خطای جزئی دیگر در مسیر GPS.

دقت ضربان قلب خوب بوده است، با قرائت بند قفسه سینه در تمام دویدن های من مطابقت دارد، و نتایج ثابتی را در سایر تمرینات مانند چرخه، یوگا و جلسات قدرتی ارائه می دهد. من این را در هوای گرم آزمایش کردم (که منجر به خوانش ضربان قلب نوری بهتری می شود)، اما اندازه کوچک Venu Sq 2 است که احتمالاً به ارائه دقت بهتر کمک می کند
به طور کلی، ردیابی ورزشی در میدان برای ساعت Venu 2 گارمین برای آنچه که هست چشمگیر است. اگر می‌خواهید تجزیه و تحلیل آموزشی بیشتر و چیزهایی مانند ردیابی چند ورزشی را داشته باشید، ساعت‌های Garmin Forerunner زیادی آن را ارائه می‌دهند، اما Venu Sq 2 یک قدم بالاتر در ردیابی بومی ساعت‌های هوشمند با حسن نیت است.

بررسی ردیابی ورزشی Venu Sq 2
ردیابی ورزشی Venu Sq 2

ردیابی فعالیت و خواب Venu Sq 2

Venu Sq 2 یک ردیاب عالی فعالیت روزمره است که تمام آمارهای معمول را ارائه می دهد (طبقه میله ها بالا رفته است، زیرا ارتفاع سنج ندارد) و این آمارها واقعاً در ویجت های رنگارنگ خود در صفحه AMOLED ظاهر می شوند. همراه با گام‌ها، کالری‌ها و دقیقه‌ها، می‌توانید باتری بدن خود را در طول روز ردیابی کنید، که انرژی گارمین را بر اساس چیزهایی مانند فعالیت، استرس و خواب اندازه‌گیری می‌کند. Venu Sq 2 میزان تنفس و اشباع اکسیژن خون شما را ردیابی می‌کند، اگرچه برخی از ویژگی‌های بهداشتی پیشرفته مانند اندازه‌گیری‌های ECG را که در دستگاه‌های اپل و سامسونگ دریافت می‌کنید، ندارد.

ردیابی خواب روی ساعت، چرخه‌های شما را در طول شب به اضافه زمان سپری شده در خواب عمیق، سبک و REM نشان می‌دهد، و امتیاز خواب از 100 به‌علاوه رتبه‌بندی کیفیت خواب مانند «خوب» دریافت می‌کنید. ردیابی خواب گارمین در تجربه من کمی سخاوتمندانه است، اما به نظر می رسد اخیراً در حال بهبود است زیرا Venu Sq 2 یکی از چندین ساعت گارمین است که من آزمایش کرده ام و در تشخیص زمان به خواب رفتن دقیق تر بوده است.

هنوز هم می‌توانم بگویم که از ردیابی خواب به‌ویژه ساعت‌های Fitbit، Huawei و Polar، عمق و بینش بیشتری دریافت می‌کنید، اما اگر به‌طور خاص مجذوب خواب خود نباشید، می‌توانم بگویم اطلاعاتی که از Venu Sq 2 دریافت می‌کنید کافی است.

ردیابی فعالیت و خواب Venu Sq 2
ردیابی خواب Venu Sq 2

عمر باتری ساعت Venu Sq 2

با وجود صفحه نمایش بزرگتر و بهتر، Venu Sq 2 عمر باتری قابل توجهی بیشتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. در حالت ساعت هوشمند، Venu Sq 2 11 روز دوام می آورد (از شش روز در نسخه اصلی)، و 26 ساعت ردیابی GPS را در مقایسه با 14 ساعت در نسخه اصلی ارائه می دهد. در صورت استفاده از حالت تمام سیستم روشن، عمر باتری GPS به 20 ساعت کاهش می یابد، و اگر به موسیقی نیز گوش دهید، تنها هفت ساعت طول می کشد، اما هنوز هم برای اکثر افراد با GPS و موسیقی دقیق، یک ماراتن کامل است. بد نیست.

سخن پایانی

در این مقاله به نقد و بررسی Venu Sq 2 توسط نمایندگی گارمین، رهنگارمین پرداخته شد تا با توجه به آن بتوانید به نحو احسن در این مورد تصمیم گیری نمایید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در رهنگارمین در ارتباط باشید.

سوالات متداول نقد و بررسی Venu Sq 2

  1. آیا Venu Sq 2 ضد آب است؟
    بله این ساعت تا عمق 50 متری ضد آب است. شما همچنان یک قاب پلیمری 40 میلی‌متری با قاب آلومینیومی با ضخامت 11.1 میلی‌متر دریافت می‌کنید، بنابراین کمی باریک‌تر از اولین Venu Sq با 11.5 میلی‌متر است.
  2. آیا Venu 2 می تواند تماس برقرار کند؟
    بله در صورتی که به دستگاه مناسب با بلوتوث متصل باشد می تواند تماس برقرار کند.
  3. آیا Garmin Venu 2 می تواند پیامک دریافت کند؟
    در صورتی که آن را با گوشی خود به صورت بلوتوثی متصل کرده باشید می توانید پیامک دریافت کنید.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *