نقد و بررسی ساعت گارمین Lily

نقد و بررسی ساعت گارمین Lily ارسال دیدگاه

یک مشکل رایج در دنیای پوشیدنی‌ها کمبود قابل توجه دستگاه‌هایی است که برای زنان (یا به سادگی آن‌هایی که مچ‌های کوچک‌تری دارند) مناسب هستند. حتی کوچکترین اپل واچ نیز در برخی مچ ها بسیار بزرگ به نظر می رسد. به همین دلیل گارمین ساعت هوشمند Garmin Lily را عرضه می کند ساعت هوشمندی که به طور خاص برای زنان طراحی شده است. در ادامه به نقد و بررسی ساعت گارمین Lily می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی ساعت گارمین Lily

در نقد و بررسی ساعت گارمین Lily باید بگوییم که ساعت گارمین لیلی بسیاری از ویژگی های اصلی ردیابی تناسب اندام این برند را از خطوط Vivoactive 4 و Vivosmart 4 به عاریت گرفته است. نسبت به رقبا نسبتاً مقرون به صرفه است. این برنامه اصول اولیه مانند ردیابی ضربان قلب، خواندن آب و هوا و معیارهای فعالیت را در اختیار شما قرار می دهد. علاقه مندان به فضای باز ممکن است به یک ساعت ماجراجویی اختصاصی نیاز داشته باشند (و گارمین شما را در آنجا تحت پوشش قرار داده است)، اما ورزشکاران معمولی به سمت گارمین لیلی جذب می شوند.

گارمین دو نوع Lily را ارائه می دهد: Lily Sport Edition و Lily Classic Edition. بسته به سبک و نیاز شما، گارمین لیلی می تواند مکمل لباس رسمی باشد، شما را در باشگاه همراهی کند، یا هر دو. در حالی که لیلی برای زنان به بازار عرضه می‌شود، برای افرادی که مچ‌های باریکی دارند و تمایل به ساعت‌های کوچک دارند، عالی است.

معرفی ساعت گارمین Lily
ساعت گارمین Lily

بررسی سخت افزار و طراحی ساعت گارمین Lily

این کوچکترین ساعت هوشمند این شرکت تا به امروز است که فقط 34 میلی متر اندازه دارد. صرف نظر از اینکه کدام مدل را دوست دارید، بند ساعت با عرض 14 میلی متر، دور مچ 110-175 میلی متر را در خود جای می دهد. به عنوان فردی با مچ های باریک و نازک، این بند درست است. نگهدارنده ها دم بند را به خوبی مدیریت می کنند.

مصرف‌کنندگانی که از مد آگاه هستند بیشتر به سراغ نسخه گران‌تر Garmin Lily Classic Edition خواهند رفت. این شامل یک نوار چرمی ایتالیایی، قاب و سخت‌افزار از جنس استنلس استیل و طرح‌های ساده لنز است. گارمین این نوار چرمی را با یک نوار سیلیکونی با نسخه اسپورت عوض می‌کند و به جای فولاد ضد زنگ، سخت‌افزار آلومینیومی دارد. Garmin Lily Sport دارای الگوهای لنز ارگانیک و مشتق از طبیعت است، در حالی که کلاسیک دارای الگوی X درجه یک است.

صفحه نمایش ساعت گارمین Lily

الگوهای نمایش منحصر به فرد برای سلیقه من کمی چشم نواز است. در نور شدید، آنها حواس من را از اعداد و حروف تک رنگ روی LCD با لایه نازک ترانزیستور (TFT) منحرف می کنند. هنگامی که روشنایی صفحه را افزایش می دهید، این اثر کاهش می یابد. با این حال، انجام این کار به ضرر عمر باتری است. هر دو نوع گارمین لیلی دارای گوریلا گلس 3 برای محافظت از صفحه نمایش 25.4 x 21.3 میلی متری هستند.

یک دکمه حساس لمسی در پایین صفحه نمایش وجود دارد که به عنوان دکمه بازگشت عمل می کند. شما همچنین از این برای بیدار کردن صفحه نمایش استفاده می کنید. ما مشکلاتی در مورد بیدار نشدن نمایشگر لیلی در هنگام بلند کردن مچ داشتیم، به این معنی که ضربه زدن روی آن دکمه تنها راه بیدار کردن دستگاه است. می تواند آزار دهنده باشد.

صفحه نمایش ساعت گارمین Lily
صفحه نمایش ساعت Lily

نوع طراحی ساعت گارمین Lily چگونه است؟

علاوه بر این، هر دو نوار ساعت چرمی و سیلیکونی در لمس احساس خوبی دارند و روی مچ دست راحت هستند. این ساعت از تیغه های اختصاصی گارمین استفاده می کند که برای تعویض نیاز به ابزار خاصی دارد. این ابزار فقط با بند ساعت های جایگزین ارائه می شود که فقط می توانید آنها را از Garmin.com خریداری کنید. بنابراین، کسانی که امیدوارند یک بند شخص ثالث ارزان‌تر از آمازون بخرند، ناامید خواهند شد.

با وجود اندازه جمع و جور، گارمین ادعا می کند ساعت لیلی گارمین می تواند تا پنج روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. ما متوجه شدیم که عمدتاً دقیق است. با این وجود، باید در استفاده خود کمی محتاط باشید. واحدهای بررسی گارمین لیلی ما به طور متوسط ​​4-5 روز با استفاده معمولی تا سنگین دوام آورده اند. همچنین، اگر نظارت بر SpO2 را در حین ردیابی خواب روشن نگه دارید، انتظار کاهش عمر باتری را داشته باشید.

سال‌هاست که گارمین از همان پورت شارژ و کابل روی اکثر گجت‌های پوشیدنی خود استفاده می‌کند. لیلی با کابل قدیمی‌تری عرضه می‌شود که برای شارژ کردن باید در کنار دستگاه بسته شود. مشکل بزرگی نیست، اما کسانی که شارژرهای گارمین متعددی در اطراف خانه‌شان دارند، نمی‌توانند از آن‌ها با لیلی استفاده کنند.

نوع طراحی ساعت گارمین Lily چگونه است؟
نوع طراحی ساعت گارمین Lily

ردیابی تناسب اندام و سلامت در نقد و بررسی ساعت گارمین Lily

Wellness نام بازی Garmin Lily است و این ساعت از انواع معیارهای ردیابی تناسب اندام پشتیبانی می کند. گارمین دو ویژگی اصلی لیلی را برجسته می کند: ردیابی قاعدگی و بارداری که دست به دست هم می دهند. اولی در دنیای پوشیدنی ها و حتی اپلیکیشن های گوشی های هوشمند آشناست. از سوی دیگر، مورد دوم را می توان در ساعت های دیگر گارمین مانند Venu یافت. برای زنانی که می‌خواهند اطلاعات خاص بارداری مانند سطح گلوکز خون و زمانی که فرزند آینده‌شان در حال حرکت است را ثبت کنند، خوب است.

ماژول چرخه قاعدگی برنامه Garmin Connect در یک نگاه به راحتی قابل درک است. فوراً یک حلقه تقسیم شده با کد رنگی نمایش داده می شود که اطلاعات مربوط به باروری، پریود و تخمک گذاری را نشان می دهد. تقویم چرخه آن از همان کد رنگی پیروی می کند و تاریخ های دوره و تخمک گذاری پیش بینی شده را نیز به تصویر می کشد.

شما می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید اطلاعات کم یا زیاد اضافه کنید، از داروهای ضد بارداری هورمونی گرفته تا مدت زمان پریود و موارد دیگر. اگر علاقه ای به ردیابی چرخه ندارید، می توانید آن را نیز غیرفعال کنید. طبیعتاً، هرچه اطلاعات بیشتری با Garmin Lily و برنامه مرتبط با آن به اشتراک بگذارید، پیش‌بینی‌های آن دقیق‌تر است.

دو راه برای وارد کردن چرخه قاعدگی وجود دارد: مستقیماً از Garmin Lily یا از طریق برنامه Garmin Connect در تلفن هوشمند خود. گزارش برنامه علائم را به چند گروه تقسیم می کند که می توان آنها را از منوی تنظیمات بخش سلامت زنان تغییر داد. در هر دسته، مجموعه ای از گزینه ها برای انتخاب دارید. با این حال، ای کاش می توانستید علائم خود را اضافه کنید زیرا چرخه قاعدگی هر زن متفاوت است. به عنوان مثال، برنامه گزینه ای برای ضبط سردرد، اما نه سرگیجه را ارائه می دهد. اگرچه، همیشه می توانید علائم بیشتری را در بخش یادداشت ها اضافه کنید.

گارمین همچنین شامل اطلاعات قابل فهمی است که مربوط به دوره های قاعدگی است. این برای زنانی که ممکن است با مراحل مختلف چرخه خود (مانند قاعدگی، فولیکولی، تخمک گذاری و لوتئال) آشنا نباشند، عالی است. حتی مراحل را تجزیه می کند و توضیح مختصری از آنچه در طول هر یک از آنها باید انتظار داشت و همچنین زمانی که معمولاً رخ می دهد ارائه می دهد.

ردیابی تناسب اندام و سلامت در نقد و بررسی ساعت گارمین Lily
ردیابی تناسب اندام و سلامت ساعت Lily

ساعت گارمین Lily چه ویزگی های تناسب اندامی دارد؟

سایر ویژگی های تناسب اندام شامل اندازه گیری پالس اکسیمتر (SpO2)، نظارت بر استرس، ردیابی هیدراتاسیون، ردیابی ضربان قلب و ثبت خواب پیشرفته است. برخی از اطلاعات مانند هیدراتاسیون را داوطلبانه ارائه می کنید، اما چیزهای دیگر (مثلاً ضربان قلب) به طور خودکار ثبت می شوند. اطلاعات مربوط به کالری های سوزانده شده را می توان هم از صفحه ساعت و هم از داشبورد برنامه موبایل پنهان کرد، که ممکن است توسط زنانی که با اختلال غذا خوردن دست و پنجه نرم می کنند ترجیح دهند. می توانید به راحتی مواردی مانند ردیابی ضربان قلب را نیز از صفحه لمسی ساعت غیرفعال کنید.

با این حال، ساعت همچنان کالری سوزی شما را ردیابی می کند، مگر اینکه سنسور ضربان قلب را غیرفعال کنید. هنگامی که مانیتور ضربان قلب را خاموش می کنید، دیگر به تخمین حداکثر VO2، دقیقه شدت، و بازخوانی های استرس تمام روز دسترسی نخواهید داشت.

بررسی ویژگی‌های ساعت گارمین Lily
ویژگی‌های ساعت گارمین Lily

بررسی ویژگی‌های ساعت گارمین Lily

ما از ساعت  Garmin Lily به عنوان یک ساعت هوشمند یاد کرده‌ایم، اما این در ابتدایی‌ترین معنای کلمه فقط همین است. این ساعت می‌تواند اعلان‌های گوشی هوشمند شما را منعکس کند و کاربران اندروید حتی می‌توانند به متن‌های ساعت با پاسخ‌های آماده پاسخ دهند. علاوه بر این، Lily می‌تواند رویدادهای تقویم را نشان دهد، آب و هوا را نمایش دهد و موسیقی تلفن شما را کنترل کند (اگرچه هیچ حافظه داخلی موسیقی وجود ندارد).

نکته مهم این است که Garmin Lily دارای ویژگی تشخیص حادثه این شرکت است که به شما امکان می دهد در صورت احساس کاهش سرعت یا ضربه ناگهانی، تماس های اضطراری را به صورت دستی یا به صورت خودکار از ساعت مطلع کنید. Lily از Garmin LiveTrack استفاده می‌کند تا در طول فعالیت‌ها از موقعیت مکانی بی‌درنگ شما مطلع شود. اگر اتفاقی را حس کند و ساعت به تلفن هوشمند شما متصل باشد، مکان فعلی شما را به مخاطبین اضطراری از پیش تعیین شده شما اطلاع می دهد. این بدون شک یک ویژگی کلیدی برای زنانی است که در هنگام دویدن در فضای باز نگران ایمنی خود هستند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی ساعت گارمین Lily پرداخته شد تا با توجه به آن بتوانید به نحو احسن در این باره تصمیم گیری نمایید. جهت اطلاعات بیشتر درباره ساعت گارمین می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول نقد و بررسی ساعت گارمین Lily

  1. آیا می توان با گارمین لیلی تماس تلفنی برقرار کرد؟
    خیر، نمی توانید تماس برقرار کنید، اما اگر تلفنتان وصل باشد، می توانید به آنها پاسخ دهید.
  2. آیا گارمین لیلی فشار خون را اندازه گیری می کند؟
    در زمان نگارش این مقاله، پاسخ به این سوال بسیار ساده است: هیچ یک از ساعت های هوشمند گارمین یا ردیاب های تناسب اندام گارمین امکان نظارت بر فشار خون را در حین حرکت ندارند.
  3. آیا گارمین می تواند قند خون را ردیابی کند؟
    گارمین پایش گلوکز خون و آستانه هوازی شنا را در برنامه Connect IQ ادغام می کند.
1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *