نقد و بررسی Garmin Vivomove Sport

نقد و بررسی Garmin Vivomove Sport ارسال دیدگاه

ساعت Garmin Vivomove Sport یک ساعت تناسب اندام کوچک، ظریف و مقرون به صرفه است که برای ردیابی تمرینات عمومی تر مناسب است و برای تمرینات جدی کمتر مناسب است. در ادامه به نقد و بررسی Garmin Vivomove Sport می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی Garmin Vivomove Sport

با بررسی مکرر ساعت گارمین، ما شیفته امتحان Garmin Vivomove Sport شدیم. این پوشیدنی هیبریدی پلی موفق بین ساعت هوشمند و ساعت مچی سنتی می‌سازد. اگرچه ممکن است پیشرفته‌ترین ساعت تناسب اندام موجود نباشد، اما به‌طور محتاطانه روی مچ دست می‌نشیند و ابزاری کارآمد برای ردیابی ورزش و تندرستی روزانه‌تان بدون اینکه شما را با آمار و داده‌ها تحت تأثیر قرار دهد، فراهم می‌کند.

او Vivomove Sport برخی از ویژگی‌های کلیدی موجود در بهترین ردیاب‌های تناسب اندام را انتخاب کرده و آن‌ها را در یک ساعت آنالوگ جذاب ذخیره کرده است. ما ساعت‌های گارمین فراوانی را آزمایش کرده‌ایم و به جرات می‌توان گفت که ساعتی برای انواع ورزشکاران دارد. بنابراین Vivomove Sport برای چه کسی مناسب تر است؟ به بیان ساده، این یک ردیاب تناسب اندام عالی و مقرون به صرفه برای ورزشکاران معمولی است.

معرفی Garmin Vivomove Sport
ساعت Garmin Vivomove Sport

نقد و بررسی ویژگی های Garmin Vivomove Sport

Vivomove Sport می‌تواند مجموعه‌ای از ورزش‌ها و فعالیت‌ها را ردیابی کند، می‌تواند زمان‌سنج را برای شما تنظیم کند، می‌توانید میزان هیدراتاسیون بدن خود را ثبت کنید و همچنین معیارهای مختلف سلامت را بررسی کنید و اعلان‌ها را از تلفن خود دریافت کنید. اگرچه این دستگاه بسیار ساده به نظر می رسد و در زمینه های ردیابی خاص مانند عملکرد محدود GPS فاقد آن است، اما قطعاً برای کسانی که به دنبال یک ردیاب تناسب اندام دقیق هستند منهای آمار بیش از حد زیاد و بدون برچسب قیمت زیاد قابل توجه است. آی تی. به لطف سادگی و قیمت پایین‌تر، ما آن را به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های گارمین در سراسر جهان ارزیابی می‌کنیم – اگر به دنبال چیزی نسبتاً ساده هستید.

قیمت Garmin Vivomove Sport

گارمین Vivomove Sport را در ژانویه 2022 وارد بازار کرد. قیمت این ساعت 179.99 دلار / 159.99 پوند است. این ساعت در پایین‌ترین محدوده قیمت برای ردیاب‌های تناسب اندام قرار می‌گیرد، بنابراین مطمئناً برای هر خواننده‌ای که به دنبال صرفه‌جویی چند پنی در یک ساعت مناسب هستند، جذاب خواهد بود.

طراحی و صفحه نمایش Garmin Vivomove Sport

علیرغم طراحی آنالوگ براق روی صفحه ساعت Vivomove Sport، این ساعت به اندازه سایر مدل‌های Vivimove از ویژگی‌های طراحی پیچیده برخوردار نیست و قیمت نیز نشان دهنده این موضوع است. شما یک قاب پلاستیکی مات با بند سیلیکونی چکشی دریافت می کنید. ما گزینه مشکی را آزمایش کردیم، اما شما می توانید این ساعت را در دو گزینه رنگارنگ دیگر دریافت کنید، که عبارتند از: نعنای خنک، عاج و کاکائو.

ما می‌دانیم که ردیاب‌های تناسب اندام پیشرفته‌تر چقدر می‌توانند روی مچ دست بزرگ و زمخت به نظر برسند، به خصوص اگر مچ‌های بسیار باریکی دارید. بنابراین ما تحت تاثیر جمع و جور بودن Vivomove Sport قرار گرفتیم، ابعاد آن 40 x 40 x 11.0 میلی متر است و در مجموع تنها 33.3 گرم وزن دارد. به علاوه این نوع طراحی است که می توانید با هر نوع لباسی بپوشید و نامناسب به نظر نمی رسد. صرف نظر از اینکه در باشگاه، سوپرمارکت یا پشت میز نشسته بودیم، به سختی متوجه آن روی مچ دستمان شدیم.

این واضح ترین صفحه نمایش نیست، اما با توجه به قیمت، ما در این مورد معطل نشدیم. با شروع با صفحه اصلی، می‌توانید برای مشاهده داده‌های سلامت عمومی مانند ضربان قلب، تعداد قدم‌هایی که در آن روز ثبت کرده‌اید، ضربان قلب در حالت استراحت، کار تنفسی و همچنین گزینه تنظیم این ویجت‌ها را بکشید. شما می توانید این کار را از طریق برنامه Gramin Connect انجام دهید، من تصمیم گرفتم مواردی مانند تقویم را حذف کنم و به ردیابی سلامت زنان اضافه کنم زیرا به ویژه دوست دارم ورزش خود را مطابق با چرخه قاعدگی خود تنظیم کنم.

طراحی و صفحه نمایش Garmin Vivomove Sport
صفحه نمایش Garmin Vivomove Sport

امکانات ساعت Garmin Vivomove Sport

گارمین به Vivomove Sport تعداد زیادی ویژگی ردیابی سلامت و تناسب اندام را مجهز کرده است. Vivomove Sport 14 فعالیت از پیش بارگذاری شده را ارائه می دهد که 10 مورد از آنها را می توانید از قبل روی دستگاه خود بارگذاری کنید. فعالیت‌های موجود برای انتخاب عبارتند از: پیاده‌روی، دویدن، کاردیو، دوچرخه‌سواری، تمرینات قدرتی، تنفس، یوگا، شنا در استخر، تردمیل، دستگاه بیضوی، پله پله، پیلاتس، و پا به پا (مسابقه‌ای سرگرم‌کننده مبتنی بر چالش زمان گام). منحصر به فرد پوشیدنی های گارمین).

با این حال، تنها چیزی که فکر می‌کردیم می‌تواند یک مکمل کلیدی برای هر ساعت ردیابی ورزشی باشد، ردیابی GPS داخلی است. هنگام تلاش برای ردیابی دویدن یا دوچرخه‌سواری، Vivomove Sport تنها زمانی می‌تواند از سیگنال GPS استفاده کند که با تلفن هوشمند جفت شود. همچنان می‌توانید بدون آن فعالیت را زمان‌بندی کنید، اما داده‌های شما هیچ اطلاعات مبتنی بر مکان را ارائه نمی‌کنند.

آیا Garmin Vivomove Sport از گارمین کانکت پشتیبانی می کند؟

پس از بررسی بیشتر این موضوع در برنامه Garmin Connect، متوجه شدیم که می‌توانید مسافت و تعداد مراحلی را که برای طی کردن آن مسافت طی می‌کنید در برنامه وارد کنید و طول گام شما را محاسبه می‌کند تا ردیابی راه رفتن و دویدن شما بدون GPS را اطلاع دهد. . همانطور که انتظار می رفت، این روش خیلی دقیق نبود.

به دلیل نداشتن عملکرد GPS نباید از آن غافل شد (تا زمانی که مشکلی برای جفت کردن آن با دستگاه تلفن همراه خود نداشته باشید). بسیاری از ویژگی‌های کلیدی را ردیابی و نمایش می‌دهد که به شما امکان می‌دهد سلامت کلی خود را مانند کالری‌های سوزانده شده، گام‌های روزانه، تعداد خواب، دقیقه‌های شدت ورزش و ضربان قلب را کنترل کنید. به علاوه، می‌توانید ویژگی‌های سلامتی را که معمولاً با ردیاب‌های تناسب اندام رده بالاتری ارائه می‌شوند، بررسی کنید.

ردیابی دوره یک ویژگی واقعا مفید برای کاربران زن است و حتی اطلاعات روشنگری در مورد سطح استرس شما ارائه می دهد. از آنجایی که بخش بسیار کوچکی از صفحه ساعت است که می‌توانید بخش‌های سلامتی برجسته را در آن مشاهده کنید، ما ترجیح می‌دهیم روی برنامه Garmin Connect (نشان داده شده در بالا) در دستگاه تلفن همراه خود ضربه بزنید تا نگاهی بهتر به این آمار داشته باشید و تجزیه و تحلیل بیشتری کسب کنید.

آیا Garmin Vivomove Sport از گارمین کانکت پشتیبانی می کند؟
پشتیبانی Vivomove Sport از گارمین کانکت
سخن پایانی

برای استفاده عمومی، ساعت Garmin Vivomove Sport واقعاً برای استفاده کاربردی بود. چیز خوبی در مورد نداشتن مجموعه ای پیچیده از دکمه ها در کنار صفحه ساعت وجود دارد. با این حال، با صفحه نمایش لمسی پایانی مقرون به صرفه تر، شاید پاسخگویی آن دشوار باشد. ممنون که در نقد و بررسی Garmin Vivomove Sport همراه ما بودید.

سوالات متداول بررسی Garmin Vivomove Sport

  1. آیا Vivomove Sport GPS دارد؟
    این بند ساعتی نیست و با همان قیمت موجود است، اما این ردیاب عمر باتری یک هفته ای را ارائه می دهد و دارای GPS داخلی است.
  2. آیا می توانید به تماس های Garmin Vivomove پاسخ دهید؟
    هنگامی که یک تماس تلفنی در تلفن هوشمند متصل خود دریافت می کنید، دستگاه vívomove® نام یا شماره تلفن تماس گیرنده را نشان می دهد. توجه: برای صحبت با تماس گیرنده، باید از تلفن هوشمند متصل خود استفاده کنید.
  3. آیا Garmin Vivomove Sport ضد آب است؟
    اگر می‌خواهید با آن شنا کنید یا زیر دوش بپرید، گارمین به آن درجه ضدآب 5ATM داده است که باعث می‌شود تا عمق 50 متری زیر آب فرو بروید. اگرچه در مقایسه با ساعت‌های Garmin’s Venu یا Forerunner 55، ردیابی شنای پایه‌تری را ارائه می‌دهد، که تقریباً با همان قیمت عرضه می‌شوند.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *