نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945

نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945 ارسال دیدگاه

ساعت گارمین Forerunner 945  سازگار با برنامه GARMIN COACH است که دارای راهنمایی از مربیان با تجربه و برنامه های آموزشی رایگان است که با شرایط افراد و اهداف آن ها نیز سازگار است و همچنین تمرینات عینا با ساعت شما همگام سازی می گردد. ما همواره در این مقاله به نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945 به صورت کامل برای شما همراهان گرامی خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شما می‌توانید پنل ورزشی خود را با پروفایل فعالیت جهت دوچرخه سواری، استخر و شنا در آب‌های آزاد، دویدن در پیست، پیاده روی، بالا رفتن از پله و نمونه‌های دیگر تغییر دهید. ساعت گارمین فوررانر 945 ضربان دقیق قلب شما را از روی مچ دستتان اندازه گیری می‌کند و اگر در حالت استراحت بالا باشد به شما هشدار خواهد داد. این ساعت مجهز به چندین سیستم ماهواره ای جهت‌یابی جهانی GPS ،GLONASS و Galileo است تا در مکان های چالش برانگیز از GPS استفاده کنید.

آشنایی با مشخصات ساعت گارمین Forerunner 945

شما چه در خیابان‌های شهر در حال دویدن باشید و چه در راه های پر رفت و آمد، سیستم Forerunner موجود در ساعت گارمی، نقشه برداری داخلی را جهت کمک به شما در مسیر صحیح نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید مسافتی را که قصد طی کردن آن را دارید به ساعت وارد کرده و مسیرهای پیشنهادی را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به وسیله این ساعت به نقطه شروع بازگردید.

ساعت گارمین فوررانر 945 با مسیریابی مشهور Trendline به شما کمک می‌کند تا به مناسب ترین مسیرهای محلی دسترسی پیدا کنید. همچنین با استفاده از LiveTrack به دوستان و خانواده خود اجازه می‌دهید که محل و مکان ورزشی شما را دنبال کرده و حتی کل دوره از پیش برنامه ریزی شده شما را مشاهده کنند.

شما می‌توانید با استفاده از برنامه CLIMBPRO آگاهی های مربوط به صعودهای فعلی و آتی خود را از جمله شیب، فاصله و افزایش ارتفاع مشاهده نمایید. در ادامه به نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945 برای شما عزیزان می پردازیم:

امکان پخش موسیقی

لیست پخش آهنگ های خود را از سرویس های پخش موسیقی مثل: Deezer ، Amazon Music و Spotify در ساعت خود هماهنگ سازی کنید. ساعت گارمین فوررانر 945 می تواند تا 1000 آهنگ را در حافظه خود ذخیره کند.

امکان همگام سازی با گوشی موبایل

شما می‌توانید با هماهنگ کردن ساعت با تلفن هوشمند خود، ایمیل ها، پیامک ها و هشدارها را درست در ساعت خود مشاهده و دریافت نمایید. از دیگر قابلیت های این ساعت این است که اگر در برخی از مواقع شما احساس امنیت نکنید یا ساعت شما احساس کند حادثه ای پیش آمده است ، ویژگی‌های کمک و تشخیص حادثه مکان شما را به مخاطبین اضطراری ارسال می‌کنند.

مشخصات صفحه ساعت

در نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945 اکنون به مشخصات صفحه نمایش این ساعت هوشمند می پردازیم. مشخصات صفحه نمایش این ساعت به صورت برخورداری از صفحه نمایش رنگی، اندازه صفحه نمایش : 1.2 اینچ (30.4 میلیمتر)، کیفیت صفحه نمایش: 240 در 240 پیکسل، نوع صفحه نمایش: قابل نمایش در نور خورشید، حافظه در پیکسل (MIP) می باشد.

عمر باتری ساعت گارمین Forerunner 945

باتری درحالت ساعت هوشمند حداکثر 2 هفته، حالت GPS همراه با موسیقی حداکثر 10 ساعت، حالت GPS بدون موسیقی حداکثر 36 ساعت ماندگاری دارد. مقاومت در برابر آب : تا عمق 50 متر، حافظه : 200 ساعت اطلاعات فعالیت

مشخصات برنامه های ورزشی ساعت گارمین Forerunner 945

از ویژگی های برنامه های ورزشی ساعت گارمین مدل Forerunner 945 می توان به امکان نمایش گام شمار، هشدار عدم تحرک، کالری سوزانده شده، تعداد طبقه های بالا رفتن، مسافت طی شده، میزان دقیقه های شدت تمرین، امکانات تناسب اندام، آگاهی از سطح فعالیت و تعیین کردن هدف روزانه، برخورداری از پروفایل فعالیت‌های موجود (تمرینات هوازی و الپتیکال، قدم زدن، قایقرانی داخل سالن، پیلاتس و یوگا )، دارای امکانات شمارش مجدد اتوماتیک، برخورداری از ویژگی های ورزشی، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل، محاسبه زمان بازیابی بدن، اندازه تنفس در حین تمرین (با لوازم جانبی سازگار)، محاسبه سرعت و فاصله با GPS، قابل تنظیم بودن صفحه نمایش ساعت به صورت سفارشی، امکان ایجاد پروفایل های فعالیت های سفارشی، قابل دانلود بودن برنامه های ورزشی، محاسبه مدت زمان تمرین، مشاهده وضعیت ورزشی خود، به فعالیت واداشتن به صورت صوتی تاریخچه فعالیت در ساعت، امکان ایجاد هشدارهای سفارشی، امکان ایجاد رقیب مجازی اشاره کرد.

ویژگی های دوچرخه سواری ساعت گارمین فوررانر 945

اکنون در نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945 برای شما عزیزان به بررسی مشخصات و ویژگی های دوچرخه سواری این ساعت هوشمند می پردازیم. در ادامه با ویژگی های دوچرخه سواری ساعت هوشمند گارمین Forerunner 945 آشنا خواهید شد:

  • زنگ هشدار زمانی و برخورداری از دوره های آموزشی
  • نقشه مخصوص دوچرخه سواری GARMIN
  • دارای پروفایل های دوچرخه سواری موجود (دوچرخه سواری، دوچرخه سواری داخل سالن، دوچرخه سواری کوهستان)
  • قدرت حداکثر دوچرخه و لپ (با سنسور قدرت)
  • سازگار با VECTOR (POWER METER)
  • توان سنج
  • پشتیبانی از ADVANCED VECTOR
  • سازگار با VARIA VISION
  • سازگار با VARIA ™ RADAR
  • پشتیبانی از سنسور سرعت

ویژگی های شنا ساعت گارمین Forerunner 945

اکنون در نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945 برای شما عزیزان به بررسی مشخصات و ویژگی های شنا این ساعت هوشمند می پردازیم. در ادامه با ویژگی های شنا ساعت هوشمند گارمین Forerunner 945 آشنا خواهید شد:

  • پروفایل های شنا (شنا در استخر ، شنای در آب آزاد)
  • معیارهای شنا در آبهای آزاد، تعداد ضربه، فاصله ضربه، کارآیی شنا
  • معیارهای شنا در استخر
  • تشخیص نوع ضربه (شنای پروانه ، کرال پشت ، شنای آزاد) (فقط شنا در استخر)
  • ورود به سیستم تمرین (شنا در استخر)
  • تایمر پایه (از 0) (تنها شنا در استخر)
  • تکرار در تایمر
  • استراحت خودکار (تنها شنا در استخر)
  • هشدارهای زمان و فاصله
  • اندازه ضربان قلب مبتنی بر مچ دست زیر آب
سخن پایانی

ما همواره در این مقاله به نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945 به صورت کامل برای شما همراهان گرامی پرداختیم و امیدواریم که شما عزیزان با این محصول خاص و ویژه بیشتر آشنا شده و از خرید این ساعت نهایت لذت را ببرید.

سوالات متدوال نقد و بررسی ساعت گارمین Forerunner 945

  1. برخی از امکانات مربوط به شنای موجود در ساعت گارمین چیست؟
    پروفایل های شنا (شنا در استخر ، شنای در آب آزاد)، معیارهای شنا در آبهای آزاد، تعداد ضربه، فاصله ضربه، کارآیی شنا و معیارهای شنا در استخر
  2. ویژگی های ایمنی و ردیابی ساعت ؟
    به اشتراک گذاری رویداد زنده تنها برای سیستم اندروید، امکان شناسایی حوادث در حین فعالیتهای انتخابی، برخورداری از ویژگی های تاکتیکی، دارای مختصات دو گرید
  3. مقاومت در برابر آب در ساعت گارمین Forerunner 945 چیست؟
    مقاومت در برابر آب در ساعت گارمین تا عمق 50 متر است.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *