بهترین ساعت ورزشی برای شنا

بهترین ساعت ورزشی برای شنا ارسال دیدگاه

همانطور که می دانید امروزه ساعت های هوشمند ورزشی در بین ورزشکاران حرفه ای و مبتدی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. اگر به ورزش شنا علاقه دارید و جز شناگران حرفه ای هستید یکی از مهم ترین و اصلی ترین ملزومات برای شنا کردن بدون شک ساعت هوشمند مناسب برای شنا است. در این مطلب از سایت رهنگارمین برای شما عزیزان به معرفی بهترین ساعت ورزشی برای شنا می پردازیم.

امروزه برند های متنوعی از ساعت ورزشی به بازار عرضه شده است که می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین ساعت هوشمند ورزشی را خریداری نمایید. با ما تا ادامه این مطلب از سایت رهنگارمین همراه باشید تا با بهترین ساعت های هوشمند برای شنا به طور کامل آشنا شوید.

معرفی بهترین ساعت ورزشی برای شنا

برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود در ورزش شنا بدون شک به یک ساعت هوشمند ورزشی نیاز دارید. با استفاده از ساعت های هوشمند می توانید میزان سرعت، تعداد ضربه ها، طول و.. را به خوبی بررسی نمایید. تا بتوانید به نتایج دلخواه خود در هنگام ورزش شنا برسید. با گفتن این مطالب شاید این سوال برایتان به وجود آید بهترین ساعت ورزشی برای شنا کدام است؟

برای پاسخ به این سوال تا ادامه این مطلب از سایت رهنگارمین با ما همراه باشید. ساعت های هوشمند مخصوص برای شنا در پشت قاب خود دارای واشر هستند. در واقع می توان گفت واشرها اهمیت بسیار زیادی در ساعت های ضد آب مخصوص شنا دارند.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید به هیچ عنوان واشر ساعت را در برابر گرما و حرارت قرار ندهید. چرا که با انجام این کار بدون شک مقاومت ساعت از بین خواهد رفت. به طور کلی می توان گفت در هنگام خرید ساعت هوشمند مخصوص شنا حتما از میزان مقاومت ضد آب بودن ساعت اطمینان داشته باشید. در ادامه با بهترین ساعت های هوشمند مخصوص شنا آشنا خواهید شد:

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 935

از دیگر بهترین ساعت ورزشی برای شنا می توان به ساعت هوشمند Garmin Forerunner 935 اشاره کرد. بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و مبتدی از این مدل ساعت مچی برای ورزش های مختلف از جمله شنا استفاده می کنند. ساعت گارمین Forerunner 935 از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب برخوردار است چرا که این مدل از ساعت ورزشی به طور خاصی برای شناگران طراحی شده است.

از مهم ترین ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به ارتفاع سنج، فشار سنج، دارای قطب نما و.. اشاره کرد. از این ساعت هوشمند همچنین شما عزیزان می توانید برای فعالیت های ورزشی مختلف در فضای باز استفاده کنید. ساعت هوشمند گارمین Forerunner 935 دارای اطلاعات ورزشی متنوع است این ساعت مچی با برنامه swim.com سازگار است. اگر یک شناگر حرفه ای و مبتدی هستید و به دنبال بهترین و محبوب ترین ساعت هوشمند مخصوص شنا هستید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ساعت ورزشی Garmin Forerunner 935 را انتخاب کنید.

ساعت ورزشی Garmin forerunner 745

یکی دیگر از بهترین ساعت ورزشی برای شنا بدون شک ساعت هوشمند گارمین forerunner 745 است. این ساعت هوشمند مخصوص ورزش هایی از قبیل شنا، دو و دوچرخه سواری طراحی شده است. در این مدل از ساعت هوشمند از فناوری transflective در صفحه نمایش استفاده شده است. در واقع این فناوری باعث می شود صفحه نمایش در شرایطی از قبیل زیر نور آفتاب به خوبی قابل مشاهده باشد.

با استفاده از ساعت مچی هوشمند Garmin forerunner 745 شما عزیزان می توانید تمرین و برنامه های خود را شخصی سازی نمایید. این ساعت هوشمند همچنین تا عمق 50 متری در زیر آب بسیار مقاوم است. از همین رو با خیالی مطمئن می توانید از این ساعت هوشمند استفاده کنید. در ادامه با مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند گارمین forerunner 745 آشنا خواهید شد:

  • پشتیبانی از قابلیت های ساعت هوشمند ورزشی
  • قابلیت اتصال با بلوتوث
  • مقاوم تا عمق 50 متری زیر آب
  • قابلیت ذخیره سازی 5020 آهنگ
  • دارای جی پی اس
  • باتری مقاوم و با دوام
  • استفاده از فناوری transflective
  • قابلیت ذخیره اطلاعات

ساعت مچی هوشمند Garmin Enduro

ساعت گارمین مدل Enduro در لیست بهترین ساعت ورزشی برای شنا قرار دارد. این ساعت هوشمند دارای باتری بسیار قوی و مقاوم است. همچنین وزن بسیار سبکی نیز دارد که موقع انجام فعالیت های متنوع ورزشی از جمله شنا هیچ گونه مزاحمتی برای ورزشکار ندارد. ساعت ورزشی Garmin Enduro انتخاب بسیار مناسبی برای ورزشکاران حرفه ای و مبتدی است.

از مهم ترین امکانات این ساعت هوشمند می توان به کنترل ضربان قلب، برنامه های تناسب اندام و… اشاره کرد. شما عزیزان با انتخاب این ساعت هوشمند می توانید از پروفایل هایی برای شنا و دویدن بر روی این ساعت استفاده کنید. اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند مخصوص شنا هستید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ساعت Garmin Enduro را انتخاب کنید. در ادامه با برخی از ویژگی های این ساعت هوشمند آشنا خواهید شد:

  • وزن بسیار سبک
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • سازگار با گوشی اندروید و ios
  • قابلیت ذخیره اطلاعات
  • باتری مقاوم و با دوام
  • کنترل ضربان قلب
  • دارای برنامه تناسب اندام

ساعت ورزشی Garmin Swim 2

یکی از بهترین ساعت ورزشی برای شنا بدون شک ساعت هوشمند گارمین Swim 2 است. از این ساعت هوشمند شما عزیزان می توانید برای فاصله رکورد، سرعت، جی پی اس برای استخر، بررسی ضربان قلب و… استفاده کنید. همانطور که می دانید برند گارمین در چند سال اخیر در لیست بهترین ساعت های هوشمند قرار گرفته است. این برند ساعت هوشمند از جدید ترین فناوری در ساعت های هوشمند خود برای ورزشکاران حرفه ای و مبتدی استفاده می کند.

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند مخصوص شنا هستید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ساعت Garmin Swim 2 را انتخاب کنید. نسخه جدید این مدل از ساعت هوشمند با قابلیت مانیتورینگ ضربان قلب و جی پی اس برای شنای باز در سال 2019 به بازار عرضه شده است. ساعت هوشمند Garmin Swim 2 تا عمق 50 متری زیر آب بهترین عملکرد را به همراه دارد. شما می توانید برنامه Garmin Connect بر روی ساعت خود بارگذاری نمایید و از ویژگی های این برنامه جهت حفظ انگیزه خود استفاده کنید.

سایر ساعت هوشمند ورزشی مخصوص شنا

در این مطلب از سایت رهنگارمین همانطور که گفته شد با بهترین ساعت ورزشی برای شنا به طور کامل آشنا شدید. اگر به دنبال خرید بهترین و محبوب ترین ساعت هوشمند مخصوص شنا هستید باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. از ساعت های هوشمند گارمین می توانید برای ورزش های متنوعی به جز شنا نیز استفاده کنید. در ادامه با سایر ساعت هوشمند ورزشی مخصوص شنا آشنا خواهید شد:

  • ساعت هوشمند ورزشی Garmin Venu sq
  • Garmin Vivoactive 4
  • ساعت ورزشی Garmin Fenix 6 Pro مناسب برای شنا
  • Garmin forerunner 55
سخن پایانی

در این مطلب از سایت رهنگارمین همانطور که گفته شد با بهترین ساعت ورزشی برای شنا به طور کامل آشنا شدید. برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود در ورزش شنا بدون شک به یک ساعت هوشمند ورزشی نیاز دارید. با استفاده از ساعت های هوشمند می توانید میزان سرعت، تعداد ضربه ها، طول و.. را به خوبی بررسی نمایید. تا بتوانید به نتایج دلخواه خود در هنگام ورزش شنا برسید.

سوالات متداول بهترین ساعت ورزشی برای شنا

  1. مشخصات ساعت مچی هوشمند Garmin Enduro به چه صورت است؟
    این ساعت هوشمند دارای باتری بسیار قوی و مقاوم است. همچنین وزن بسیار سبکی نیز دارد که موقع انجام فعالیت های متنوع ورزشی از جمله شنا هیچ گونه مزاحمتی برای ورزشکار ندارد. ساعت ورزشی Garmin Enduro انتخاب بسیار مناسبی برای ورزشکاران حرفه ای و مبتدی است. از مهم ترین امکانات این ساعت هوشمند می توان به کنترل ضربان قلب، برنامه های تناسب اندام و… اشاره کرد. شما عزیزان با انتخاب این ساعت هوشمند می توانید از پروفایل هایی برای شنا و دویدن بر روی این ساعت استفاده کنید.
  2. ویژگی های ساعت ورزشی Garmin forerunner 745  به چه صورت است؟
    در این مدل از ساعت هوشمند از فناوری transflective در صفحه نمایش استفاده شده است. در واقع این فناوری باعث می شود صفحه نمایش در شرایطی از قبیل زیر نور آفتاب به خوبی قابل مشاهده باشد. با استفاده از ساعت مچی هوشمند Garmin forerunner 745 شما عزیزان می توانید تمرین ها و برنامه های خود را شخصی سازی نمایید. این ساعت هوشمند همچنین تا عمق 50 متری در زیر آب بسیار مقاوم است. از همین رو با خیالی مطمئن می توانید از این ساعت هوشمند استفاده کنید.
  3. مشخصات ساعت ورزشی Garmin Swim 2 به چه صورت است؟
    از این ساعت هوشمند شما عزیزان می توانید برای فاصله رکورد، سرعت، جی پی اس برای استخر، بررسی ضربان قلب و… استفاده کنید. همانطور که می دانید برند گارمین در چند سال اخیر در لیست بهترین ساعت های هوشمند قرار گرفته است. این برند ساعت هوشمند از جدید ترین فناوری در ساعت های هوشمند خود برای ورزشکاران حرفه ای و مبتدی استفاده می کند. اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند مخصوص شنا هستید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ساعت Garmin Swim 2 را انتخاب کنید. نسخه جدید این مدل از ساعت هوشمند با قابلیت مانیتورینگ ضربان قلب و جی پی اس برای شنای باز در سال 2019 به بازار عرضه شده است. ساعت هوشمند Garmin Swim 2 تا عمق 50 متری زیر آب بهترین عملکرد را به همراه دارد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *