نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 ارسال دیدگاه

یکی از مهم ترین تجهیزات هوشمند برای ورزشکاران حرفه ای و مبتدی بدون شک ساعت هوشمند است. امروزه برند های متنوعی از ساعت هوشمند به بازار عرضه شده است که یکی از بهترین و پرفروش ترین این برند ها ساعت هوشمند گارمین است. این برند ساعت های متنوع با قابلیت های منحصر به فردی را به بازار عرضه کرده است. یکی از محبوب ترین ساعت های این برند بدون شک ساعت گارمین vivoactive 4 است. در این مطلب از سایت رهنگارمین برای شما عزیزان به نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 می پردازیم.

برای آشنایی کامل با خصوصیات و قابلیت های این ساعت با ما در این مطلب همراه باشید. اگر به دنبال ساعت هوشمند مناسب با قابلیت تناسب اندام جی پی اس دار هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان ساعت  vivoactive 4 است. در ادامه با قابلیت های این ساعت هوشمند به طور کامل آشنا خواهید شد.

همه چیز درباره ساعت هوشمند گارمین vivoactive 4

ساعت هوشمند گارمین vivoactive 4 نمونه جدید سری ساعت های گارمین Vivoactive3 است. این ساعت هوشمند بسیار فوق العاده برای تناسب اندام طراحی شده است. طراحی ظاهری این ساعت هوشمند اسپرت است از همین رو برای تمامی سلیقه ها و مکان های متنوع مناسب است. در نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 باید بیان کرد که این ساعت مختص کوهنوردان، دوندگان و شناگران طراحی شده است.

این ساعت هوشمند از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است از همین رو با پرداخت مبلغ مناسب می توانید بهترین ساعت هوشمند را به همراه داشته باشید. این ساعت هوشمند امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است. از مهم ترین و اصلی ترین قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به عمر باتری بالا اشاره کرد. در ادامه این مطلب از سایت رهنگارمین با قابلیت های این ساعت هوشمند به طور کامل آشنا خواهید شد:

نمایشگر ساعت گارمین vivoactive 4

در نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 در ابتدا برای شما عزیزان به بررسی صفحه نمایشگر این ساعت هوشمند می پردازیم. صفحه نمایش این ساعت هوشمند به صورت mip است. اندازه نمایشگر این ساعت هوشمند 13 اینچ است و دارای رزولوشن 262 و 260 پیکسل است.

طراحی و کیفیت صفحه نمایش vivoactive 4 بسیار منحصر به فرد و خیره کننده است و در مقایسه با سری ساعت های قبلی این مدل بسیار خاص طراحی شده است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند برای کسانی که تا به حال از ساعت های هوشمند گارمین استفاده نکرده اند بسیار جذاب و خیره کننده خواهد بود.

ردیاب تناسب اندام ساعت Garmin Vivoactive 4

در نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 اکنون به قابلیت ردیاب تناسب اندام این ساعت هوشمند می پردازیم. از بهترین قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به بررسی موقعیت مکانی، ردیابی ضربان قلب، پخش ضربان قلب و… اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت این ساعت هوشمند بهترین دریاب تناسب اندام است. ساعت هوشمند گارمین vivoactive 4 همچنین میزان انرژی بدن و تنفس را در حین انجام فعالیت های ورزشی به خوبی بررسی و اندازه گیری می کند.

در زمان استفاده از این ساعت هوشمند ورزشی همچنین می توانید ضربان قلب خود را به خوبی کنترل نمایید. اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت دریاب تناسب اندام هستید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 4 انتخاب کنید.

عمر باتری ساعت هوشمند vivoactive 4

در نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 به بررسی عمر باتری این ساعت هوشمند برای شما عزیزان می پردازیم. در زمان استفاده از این ساعت هوشمند توجه داشته باشید اگر گزینه همیشه روشن بودن صفحه نمایش را غیر فعال کنید شارژ ساعت هوشمند تا حدود 5 روز دوام خواهد داشت.

و با کار کردن خود ادامه می دهد. عمر باتری این ساعت به نسبت سایر ساعت های هوشمند بسیار بهتر است. در نظر داشته باشید در صورت فعال بودن ویژگی همیشه روشن صفحه نمایش باتری ساعت تا 2 روز بیشتر دوام نخواهد داشت. فراموش نکنید بررسی میزان مسافت طی شده، استفاده از جی چی اس، پخش موسیقی و.. نیز در باتری ساعت به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

طراحی ساعت مچی هوشمند vivoactive 4

در نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 به بررسی طراحی این ساعت مچی برای شما عزیزان می پردازیم. طراحی این ساعت هوشمند دقیقا مشابه به نمونه اصلی شرکت گارمین است. این ساعت هوشمند در دو اندازه متفاوت به بازار عرضه شده است. اندازه های این ساعت هوشمند در سایز 45 و 40 میلی متری است. طراحی ظاهری ساعت گارمین vivoactive 4 بسیار منحصر به فرد و خاص است. از همین رو برای تمامی سلیقه ها مناسب است.

ویژگی های سلامتی ساعت گارمین مدل vivoactive 4

در نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 اکنون به بررسی ویژگی های سلامتی این ساعت هوشمند می پردازیم. ویژگی های سلامتی ساعت vivoactive 4 بر ترتیب به این صورت است مانیتورینگ انرژی، با استفاده از این قابلیت می توانید میزان انرژی بدن خود را در طول روز بررسی کنید و بهترین زمان برای فعالیت و استراحت انتخاب کنید.

ردیاب تنفس، نفس کشیدن خود را در زمان استراحت و در حین فعالیت های ورزشی می توانید بررسی کنید. بررسی استرس، با استفاده از این قابلیت می توانید میزان استرسی و آرامش خود را کنترل نمایید. ردیابی هیدراتاسیون، میزان مصرف آب روزانه خود را می توانید بررسی کنید. ضربان قلب، این ساعت هوشمند ضربان قلب شما را در طول روز بررسی می کنید و در زمان نیاز استراحت به شما هشدار خواهد داد.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت رهنگارمین همانطور که گفته شد به نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4 برای شما عزیزان پرداختیم. ساعت هوشمند گارمین vivoactive 4 نمونه جدید سری ساعت های گارمین Vivoactive3 است. این ساعت هوشمند بسیار فوق العاده برای تناسب اندام طراحی شده است. طراحی ظاهری این ساعت هوشمند اسپرت است از همین رو برای تمامی سلیقه ها و مکان های متنوع مناسب است.

سوالات متداول نقد و بررسی ساعت گارمین vivoactive 4

  1. طراحی ساعت مچی هوشمند vivoactive 4 به چه صورت است؟
    طراحی این ساعت هوشمند دقیقا مشابه به نمونه اصلی شرکت گارمین است. این ساعت هوشمند در دو اندازه متفاوت به بازار عرضه شده است. اندازه های این ساعت هوشمند در سایز 45 و 40 میلی متری است. طراحی ظاهری ساعت گارمین vivoactive 4 بسیار منحصر به فرد و خاص است. از همین رو برای تمامی سلیقه ها مناسب است.
  2. ویژگی های سلامتی ساعت گارمین مدل vivoactive 4 به چه صورت است؟
    مانیتورینگ انرژی، با استفاده از این قابلیت می توانید میزان انرژی بدن خود را در طول روز بررسی کنید و بهترین زمان برای فعالیت و استراحت انتخاب کنید. ردیاب تنفس، نفس کشیدن خود را در زمان استراحت و در حین فعالیت های ورزشی می توانید بررسی کنید. بررسی استرس، با استفاده از این قابلیت می توانید میزان استرسی و آرامش خود را کنترل نمایید. ردیابی هیدراتاسیون، میزان مصرف آب روزانه خود را می توانید بررسی کنید. ضربان قلب، این ساعت هوشمند ضربان قلب شما را در طول روز بررسی می کنید و در زمان نیاز استراحت به شما هشدار خواهد داد.
  3. عمر باتری ساعت هوشمند vivoactive 4 به چه صورت است؟
    در زمان استفاده از این ساعت هوشمند توجه داشته باشید اگر گزینه همیشه روشن بودن صفحه نمایش را غیر فعال کنید شارژ ساعت هوشمند تا حدود 5 روز دوام خواهد داشت. و با کار کردن خود ادامه می دهد. عمر باتری این ساعت به نسبت سایر ساعت های هوشمند بسیار بهتر است. در نظر داشته باشید در صورت فعال بودن ویژگی همیشه روشن صفحه نمایش باتری ساعت تا 2 روز بیشتر دوام نخواهد داشت. فراموش نکنید بررسی میزان مسافت طی شده، استفاده از جی چی اس، پخش موسیقی و.. نیز در باتری ساعت به شدت تاثیر گذار خواهد بود.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *