گارمین LTE را به Vivoactive 3 اضافه می کند

گارمین LTE را به Vivoactive 3 اضافه می کند ارسال دیدگاه

گارمین چندین نسخه از ردیاب تناسب اندام Garmin Vivoactive 3 خود را منتشر کرده است، اما آخرین نسخه آن از Vivoactive 3 Music اولین دستگاه این شرکت با اتصال LTE است. همچنین دارای چند ویژگی ایمنی جدید است. در ادامه به بررسی قابلیت جدید این ساعت یعنی خبر گارمین LTE را به Vivoactive 3 اضافه می کند می پردازیم و جزئیات اضافه کردن LTE به Vivoactive 3 را بررسی می کنیم.

جزئیات خبر اضافه کردن LTE به Vivoactive 3

برای استفاده از قابلیت LTE در Garmin Vivoactive 3 (Verizon) جدید، لازم نیست مشتری فعلی Verizon باشید، اما باید برای یک برنامه داده ثبت نام کنید. بخشی از فرآیند خرید مستلزم این است که مشخص کنید آیا قبلاً در Verizon هستید یا شرکت مخابراتی دیگری. بسته به اینکه کدامیک را انتخاب کنید، برنامه های داده ماهانه متفاوتی در اختیار شما قرار می گیرد.

جزئیات خبر اضافه کردن LTE به Vivoactive 3
خبر اضافه کردن LTE به Vivoactive 3

اتصال LTE از طریق Verizon

در اضافه کردن LTE به Vivoactive 3 اینجاست که کمی مشکل می شود. کسانی که Verizon دارند می توانند تماس ها و پیام های متنی را از شماره تلفن اصلی خود به ساعت هوشمند دریافت کنند. اما به آنهایی که در یک اپراتور دیگر هستند یک شماره تلفن جدید اختصاص داده می شود که اعلان ها به آن ارسال می شود. این شماره تلفن رایگان است، اما باید برای طرح داده پول پرداخت کنید. افرادی که دارای حساب Verizon موجود هستند می توانند یک شماره تلفن اضافی اضافه کنند.

واضح است که کسانی که شماره Verizon دارند، راحت ترین زمان را برای پیمایش بین تماس ها و پیام های متنی در تلفن خود خواهند داشت. داشتن شماره تلفن دوم به این معنی است که تلفن هوشمند شما تاریخچه تعاملات را همگام نمی کند، بنابراین باید به جای آن به ساعت هوشمند خود مراجعه کنید.

به دلیل اضافه کردن LTE به Vivoactive 3 کسانی که شماره تلفن Verizon دارند همچنین می‌توانند برنامه Message+ شرکت مخابراتی را به‌عنوان برنامه پیام‌رسانی اصلی در آیفون خود انتخاب کنند. به این ترتیب، همچنان رسیدهای خواندن و قابلیت همگام سازی تمام پیام های متنی خود را بین گوشی هوشمند و ساعت خود خواهید داشت.

صرف نظر از این، واضح است که اگر با داشتن دو شماره تلفن موافق نباشید، جنبه اتصال دستگاه برای کسانی که شماره تلفن اصلی خود را قبلاً با Verizon تنظیم کرده اند بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

همچنین فضای ذخیره سازی برای حداکثر 500 آهنگ وجود دارد. با اتصال LTE، می‌توانید آهنگ‌ها و لیست‌های پخش را مستقیماً از مچ خود از Deezer دانلود کنید. برای کسانی که از Deezer استفاده نمی کنند، گارمین می گوید به زودی یک برنامه Spotify برای ساعت هوشمند عرضه می شود.

عمر باتری Vivoactive 3 Music (Verizon)  هنگام اتصال LTE چقدر است؟
عمر باتری Vivoactive 3 هنگام اتصال LTE

عمر باتری Vivoactive 3 Music (Verizon)  هنگام اتصال LTE چقدر است؟

در هنگام اضافه کردن LTE به Vivoactive 3 به دلیل اتصال LTE، عمر باتری Vivoactive 3 Music (Verizon) پنج روز است در حالی که در نسخه بدون LTE هفت روز است. همچنین هنگام استفاده از شبکه، اتصال به GPS، پخش موسیقی و استفاده از ویژگی LiveTrack (که بعداً به آن خواهم رسید) تا چهار ساعت دوام خواهد آورد. این تنها یک ساعت کمتر از چیزی است که در نسخه معمولی ساعت هوشمند دریافت می‌کنید، اما البته، همه این تخمین‌ها به استفاده از دستگاه‌ها بستگی دارد.

صحبت از استفاده شد، همچنین هیچ تفاوتی در ردیابی فعالیت وجود ندارد. شما همچنان به همان ویژگی‌ها و عملکردهای تناسب اندام مانند Garmin Vivoactive 3 Music اصلی دسترسی خواهید داشت.

 

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *