نقد و بررسی Garmin Quatix 7

نقد و بررسی Garmin Quatix 7 ارسال دیدگاه

Garmin quatix 7 Sapphire جدیدترین ارتقاء گارمین به خط ساعت هوشمند GPS چند اسپورت این شرکت است. این صفحه نمایش AMOLED روشن با رابط صفحه نمایش لمسی، مجموعه ای از ابزارهای خاص دریا را اضافه می کند که همگی در بالای پلت فرم چند ورزشی موجود گارمین قرار گرفته اند. در ادامه به نقد و بررسی Garmin Quatix 7 می پردازیم.

بررسی Garmin Quatix 7

در ادامه به بررسی مهم ترین نکات ساعت Garmin Quatix 7 می پردازیم.

بررسی Garmin Quatix 7
ساعت Garmin Quatix 7

نقد و بررسی قیمت GARMIN QUATIX 7 SAPHIRE

Garmin quatix 7 Sapphire فرزند میانی در مجموعه ساعت‌های دریایی به‌روز شده Garmin است، با نسخه استاندارد ارزان‌تر و غیر AMOLED در زیر (599.99 پوند / 699.99 دلار آمریکا / 1099 دلار استرالیا) و نسخه 7X خورشیدی در بالا (1049.99 پوند) / 1199.99 دلار آمریکا / 1899 دلار استرالیا).

Garmin quatix 7 Sapphire در آوریل 2022 عرضه شد و اکنون با قیمت 899.99 پوند / 999.99 دلار آمریکا / 1399 دلار استرالیا در دسترس است. می‌توانید در راهنمای ما در مورد بهترین ساعت‌های گارمین، طعم جایگزین‌های این برند را بچشید.

طراحی ساعت Garmin Quatix 7

در نگاه اول، یاقوت کبود گارمین quatix 7 بسیار شبیه به مدل‌های قبلی کواتیکس است، سه دکمه استاندارد گارمین در سمت چپ، دو دکمه در سمت راست. این بند یک نسخه 22 میلی متری سریع است، بنابراین کاربر می تواند به راحتی آن را تعویض کند و یک قاب به ظاهر آشنا وجود دارد که از جلوی صفحه ساعت محافظت می کند.

دست خود را نزدیک صورت خواب تکان می دهید، مشخص می شود که این یک صفحه نمایش کاملاً جدید است یک عدد لمسی OLED. برای مقابله با موقعیت های آفتابی به اندازه کافی روشن است (خوشبختانه برای یک ساعت دریایی)، و جلوی آن یک لنز یاقوت کبود است که از بسیاری دیگر سخت تر است.

بدنه ساعت پلیمری تقویت‌شده با فیبر است، اما قسمت پشتی آن که توسط آرایه حسگر و درگاه شارژ غالب است – تیتانیوم است که هم از منظر درجه یک و هم از نظر وزن، لمس خوبی است. این ساعت با وزن 70 گرم (فقط 47 گرم) ساعت سنگین یا بزرگی نیست، صفحه نمایش آن 1.3 اینچ (33.02 میلی متر) قطر دارد – قابل توجه است، اما بسیار کوچکتر از برخی در محدوده گارمین است.

طراحی ساعت Garmin Quatix 7
طراحی Garmin Quatix 7

صفحه نمایش Garmin Quatix 7

خبر مهم در اینجا برای بررسی Garmin Quatix 7 صفحه نمایش است که تغییر چشمگیر سرعت گارمین را نشان می دهد، زیرا نه تنها به شدت روشن و زیبا است، بلکه به لمس نیز حساس است. این باعث می‌شود که Garmin quatix 7 یاقوت کبود به یک ساعت هوشمند بیشتر از گارمین‌های قبلی تبدیل شود و به شما این امکان را می‌دهد تا در منوها تند بکشید، برای انتخاب ضربه بزنید و روی نقشه‌ها زوم کنید.

بررسی عمر باتری GARMIN QUATIX 7

مانند همیشه با یک ساعت هوشمند GPS پیشرفته، عمر باتری یک جشن قابل جابجایی است. با روشن شدن همه سیستم‌های ماهواره‌ای و پخش موسیقی، با شارژ کامل در کمتر از 10 ساعت (9 ساعت همیشه روشن) می‌سوزانید، اما در حالت تماشای صرفه‌جویی باتری تا 21 روز شارژ خواهید داشت. اگرچه بیشتر عملکردها برای دستیابی به آن خاموش می شود و آن را به یک تصمیم اضطراری تبدیل می کند. در آزمایش‌های روزمره، متوجه شدم که یاقوت کبود گارمین quatix 7 هر چند روز یک بار شارژ می‌شود (بسته به موارد استفاده خاص)، که نسبت به سایر گارمین‌های اخیری که من آزمایش کرده‌ام، بسیار کوتاه‌تر است. واضح است که AMOLED همیشه روشن بسیار تشنه است، اگرچه گارمین به طور خاص این موضوع را در بازاریابی مطرح می کند و ادعا می کند که تأثیری ندارد.

بررسی عمر باتری GARMIN QUATIX 7
عمر باتری QUATIX 7
سخن پایانی

Garmin quatix 7 Sapphire یک صفحه نمایش لمسی و ابزارهای دریایی را به ترکیب اضافه می کند، اما واقعاً بدون به خطر انداختن پلتفرم گسترده تر، که به خودی خود شاهکاری نیست. صفحه‌نمایش جدید واقعاً نسبتاً خوب است، اما باتری را مصرف می‌کند

سوالات متداول نقد و بررسی بررسی Garmin Quatix 7

  1. آیا کواتیکس 7 ضد آب است؟
    Quatix 7 پایه 16 گیگابایتی و دو مدل دیگر 32 گیگابایتی دارند. هر سه تا 10ATM مقاوم در برابر آب هستند، مانند دیگر ساعت های برتر گارمین.
  2. آیا می توانم گارمین خود را در آب بپوشم؟
    اگر ساعت خیس شد، همیشه باید قبل از تغییر تنظیمات یا حالت‌ها، آن را خشک کنید. اگر در حین شنا از ساعت گارمین استفاده می کنید، پس از هر بار استفاده حتما ساعت را با آب تازه بشویید.
  3. آیا گارمین اکسیژن خون را انجام می دهد؟
    پوشیدنی‌های سازگار گارمین از ترکیبی از نورهای قرمز و مادون قرمز با حسگرهایی در پشت دستگاه استفاده می‌کنند که می‌تواند درصد خون اکسیژن‌دار (اشباع اکسیژن محیطی، SpO2٪) موجود در خون شما را تخمین بزند.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *