صفحه نمایش AMOLED در Venu Sq 2

صفحه نمایش AMOLED در Venu Sq 2 ارسال دیدگاه

Garmin Venu Sq با اعلام عرضه Garmin Venu Sq 2 به‌روزرسانی می‌شود. Garmin Venu Sq 2 به صفحه نمایش AMOLED منتقل می شود و عملکرد همیشه روشن را ارائه می دهد، در حالی که عمر باتری را نسبت به نسخه قبلی تقریباً دو برابر می کند. گفته می شود مدل جدید 11 روز دوام می آورد. در ادامه به بررسی صفحه نمایش AMOLED در Venu Sq 2 می پردازیم.

بررسی صفحه نمایش AMOLED در Venu Sq 2

میدان Venu افزوده عجیبی به خانواده Venu بود. Venu که قصد داشت رقیبی برای ساعت‌های هوشمند دیگر ارائه دهد، تمام فناوری‌های تناسب اندام گارمین را به کار گرفت و آن را با نمایشگر AMOLED روبرو کرد.

میدان Venu سپس نام خانوادگی را برگزید، اما نوعی رویکرد لایت را در پیش گرفت. این ساعت هوشمند گارمین طراحی شده بود که مقرون به صرفه‌تر و در دسترس‌تر بود – در حالی که از سبک صفحه نمایش مربعی اپل واچ نیز استفاده می‌کرد. اما LCD بود.

حرکت به Garmin Venu Sq 2 به این معنی است که اکنون یک صفحه نمایش AMOLED با 320 x 360 پیکسل و اندازه 1.41 اینچ وجود دارد که کمی بزرگتر از Venu Sq اصلی است. توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود.

بررسی صفحه نمایش AMOLED در Venu Sq 2
صفحه نمایش AMOLED در Venu Sq 2

آیا Venu Sq 2 افزایش عمر باتری داشته است؟

افزایش عمر باتری بسیار قابل توجه است، زیرا اندازه ساعت اساساً مشابه نسخه قبلی است، اما گارمین 5 روز بیشتر به آن اضافه کرده است – چیزی که ما قطعاً می خواهیم در بررسی آینده آزمایش کنیم.

در غیر این صورت، Garmin Venu Sq 2 بسیار شبیه به سایر دستگاه های Garmin است. تقریباً همان ویژگی‌ها و عملکردهای دستگاه‌های قبلی Venu را دارد، که تمام آن تناسب اندام و ردیابی سبک زندگی را امکان‌پذیر می‌سازد، اما با ویژگی‌های راحتی مانند Garmin Pay پرتاب شده است. علاوه بر این، در اینجا از تمرینات HIIT پشتیبانی می‌شود.

مجدداً دو نسخه از این دستگاه وجود خواهد داشت، مدل معمولی و نسخه ای که پشتیبانی موسیقی آفلاین را از سرویس هایی مانند Spotify، Amazon Music و Deezer ارائه می دهد.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *