مقایسه ساعت گارمین و Fitbit

مقایسه ساعت گارمین و Fitbit ارسال دیدگاه

فیت بیت در مقابل گارمین آن‌ها دو تا از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای فناوری در اطراف هستند، و در حالی که هر دو برخی از بهترین ردیاب‌های تناسب اندام را تولید می‌کنند. که با پول می‌توان خرید، برداشت‌های کاملاً متفاوتی از آنچه یک پوشیدنی باید باشد ارائه می‌دهند. Fitbit میلیون ها نفر را با مفهوم ردیابی تناسب اندام آشنا کرد و شمارش گام های رقابتی را به عنوان یک روند آغاز کرد. گارمین معمولاً برای جمعیت بسیار سخت گیرتر جذابیت دارد. اگر در یک دونده ماراتن یک ساعت تناسب اندام دیدید، به احتمال زیاد گارمین خواهد بود. در ادامه به بررسی مقایسه ساعت گارمین و Fitbit می پردازیم.

جامع ترین بررسی مقایسه ساعت گارمین و Fitbit

بهترین ساعت‌های گارمین می‌توانند کارهای زیادی را انجام دهند که فیت‌بیت‌ها نمی‌توانند انجام دهند، مانند اینکه به شما اجازه می‌دهند با استفاده از نقشه روی مچ دست خود به صورت آفلاین حرکت کنید. و آنها به آمارهای عمیق تری می پردازند که برای تجزیه و تحلیل عملکرد و تناسب اندام شما در طول زمان ایده آل هستند.

بهترین ساعت های Fitbit حال و هوای کاملا متفاوتی دارند. آنها بیشتر به فکر سلامتی و تندرستی هستند تا روش هایی که دقیقاً مشخص کنند که شما چقدر دونده، دوچرخه سوار یا ورزشکار سه گانه خوبی هستید.

این می‌تواند گاهی اوقات Fitbits را نرم‌تر به نظر برساند، اما چند ساعت رده بالا مانند Sense 2 و Charge 5 (در برگه جدید باز می‌شود) سنسورهایی دارند که در هیچ گارمینی دیده نمی‌شوند. آنها همچنین تمایل دارند ظاهر بهتری داشته باشند، یا حداقل با هنجارهای سبک پوشیدنی های محبوب هماهنگ تر شوند.

در این مقاله می‌خواهیم تفاوت‌های بین ساعت‌های Fitbit و Garmin را بیشتر بررسی کنیم و بیشتر مدل‌هایی را که ممکن است بخواهید بخرید بررسی کنیم.

"جامع

چه مدل هایی از ساعت گارمین و فیت بیت در دسترس هستند؟

گارمین تعداد زیادی مدل در دسترس دارد، با ساعت‌های طاقچه‌های مختلف که متناسب با سبک‌های مختلف ورزشی هستند. از طرف دیگر، Fitbit بسیار ساده تر است.

در بالای محدوده Fitbit، ما Fitbit Sense 2 را که اخیراً منتشر شده است، یک ساعت 299 دلاری / 269 پوندی با ویژگی های حداکثری داریم. Fitbit Charge 5 (در تب جدید باز می شود) یک پیشنهاد میان رده از این شرکت با صفحه نمایش کوچکتر است. در ادامه باندهای Fitbit Luxe و Fitbit Inspire داریم.

ارائه یک نسخه مشابه از خط تولید گارمین بسیار طولانی خواهد بود، بنابراین بیایید به محدوده ها بمانیم. در بالای صفحه Epix 2 و خطوط Fenix، از جمله Garmin Fenix ​​7 Sapphire Solar قرار دارند. این ساعت‌های گران قیمت هستند، اما همچنین ساعت‌های ورزشی هاردکور درخشانی هستند.

سری Forerunner (که شامل آخرین مدل آنها، Garmin Forerunner 955 ویژگی های درجه یک علاقه مندان را با هزینه کمتر ارائه می دهد.

ساعت‌های میان‌رده گارمین Instinct برای افرادی که در فضای باز هستند هدف قرار می‌گیرند و عمر باتری عالی‌تری را ارائه می‌کنند، اما صفحه‌نمایش اساسی‌تر، اگر بسیار واضح‌تر باشد.

مدل‌های ساعت Garmin Venu نزدیک‌ترین مدل‌ها به مدل‌های سبک ساعت هوشمند Fitbit هستند. صفحه‌نمایش‌های OLED با طراحی‌های ظریف‌تر دریافت می‌کنید، اما باتری به اندازه برخی دیگر دوام نمی‌آورد.

Garmin Vivoactive ظاهر معمولی تری را با صفحه نمایش MIP ترکیب می کند که فقط در نور شدید خورشید واضح تر می شود. و به سمت پایین محدوده، خطوط ردیابی معمولی شامل Vivosmart و Vivomove است .

در ادامه مقایسه ویژگی های ساعت گارمین و Fitbit باید گفت که مطمئناً چیزی وجود دارد که در محدوده گارمین برای شما جذاب باشد، زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما اگر به دنبال مدل‌های باریک‌تر (و ساعت ارزان‌تر و ساده‌تر) هستید، ممکن است مدل Fitbit را ترجیح دهید.

مقایسه ساعت گارمین و Fitbit از نظر دقت

بر اساس آزمایش ما بر روی بسیاری از ساعت‌ها و باندها از طیف‌های گارمین و فیت‌بیت، گارمین برتری واضحی برای دقت دارد.

این به وضوح در نتایج ضربان قلب در طول ورزش ظاهر می شود. ساعت هایی مانند Garmin Fenix ​​7 بسیار دقیق هستند، فنیکس حتی در تمرینات چالش برانگیز با انفجارهای کوتاه و تیز از فعالیت زیاد.

برخی از فیت‌بیت‌ها می‌توانند این پیک‌ها را به طور کامل در مواقعی از دست بدهند، که بر سایر آمارها تأثیر منفی دارد.

آخرین ساعت‌های گارمین همچنین دارای GPS برتر هستند، با پشتیبانی از چند باند که در محیط‌هایی که سایر ردیاب‌ها ممکن است با مشکل مواجه شوند، سیگنال بهتری را به همراه دارد. با این حال، ما فکر می کنیم که اکثر دارندگان از GPS Fitbit کاملا راضی خواهند بود.

اما Fitbit در یک زمینه برتری دارد: ردیابی خواب. در یک مطالعه در سال 2020 که در Nature and Science of Sleep منتشر شد، Fitbit نسبت به سایر مارک ها دقت خواب بیشتری دارد.

"<yoastmark

گارمین بهتر است یا فیت بیت؟

چه چیزی یک ساعت مچی زیبا را می سازد؟ این مورد بحث است، اما ما فکر می‌کنیم که اکثر مردم اکثر پوشیدنی‌های Fitbit را زیباتر از Garmin می‌دانند.

به عنوان مثال، گارمین هیچ چیز را به اندازه Fitbit Luxe براق و محفوظ نمی سازد. ما همچنین دوست داریم که Fitbit Charge 5 ویژگی های بهداشتی بسیار پیشرفته را با ظاهری نسبتاً کوچک و زیبا ترکیب کند.

رویکرد سنتی گارمین بیشتر به سمت زیبایی شناسی طراحی شده است که برای انواع ماجراجویانه طراحی شده است. در برخی مدل‌ها، برای محافظت بیشتر، قاب بالای صفحه نمایش کشیده می‌شود و ممکن است قاب‌ها برای تسهیل مقاومت در برابر آب بسیار حجیم باشند.

عملی بودن و استحکام برای گارمین اهمیت زیادی دارد. اگرچه همه خطوط آن چندان عملی نیستند.

هدف سری Garmin Venu ظاهری بسیار نزدیک‌تر و شبیه به ساعت‌های هوشمند است. Vivomove آن دقیقاً شبیه یک ساعت آنالوگ به نظر می رسد، اما دارای یک صفحه نمایش پنهان در زیر سطح است.

همه گارمین ها فقط به مچ دوندگان ماراتن تعلق ندارند. اما اگر به دنبال آن ظاهر کلاسیک پوشیدنی ساده هستید، Fitbit پیشتاز آشکاری است.

گارمین بهتر است یا فیت بیت؟
نمونه ساعت گارمین

کدام برند ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد؟

Garmin ویژگی های تناسب اندام هاردکور بسیار بیشتری نسبت به Fitbit ارائه می دهد. با این حال، هیچ یک از ساعت های آن دو ویژگی از Fitbit Charge 5 و Sense 2 را ندارند.

در حالی که گزارش شده است که Garmin Venu 2 Plus دارای سخت افزار ECG “مخفی” است، هیچ ساعت گارمینی هیچ کدام از این ویژگی ها را ندارد. و این نوع منطقی است. گارمین ساعت های تناسب اندام می سازد، نه ساعت هایی که برای بررسی سلامت قلب در نظر گرفته شده اند.

در عوض، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ورزشی را ارائه می‌دهد که در جای دیگر دیده نمی‌شوند. ساعت‌های درجه یک این شرکت به شما امکان می‌دهند نقشه‌های قاره‌ها را دانلود کنید و از آنها برای پیمایش بدون تلفن استفاده کنید. شما همچنین می توانید به توربو مربی دوچرخه متصل شده و مقاومت آنها را کنترل کنید.

پلتفرم Garmin’s Connect به شما امکان می‌دهد تمرینات خود را طراحی کنید، که ساعت شما را راهنمایی می‌کند. و همه اینها به عنوان بخشی از تجربه گنجانده شده است.

ساعت‌های برتر گارمین همچنین از داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنند استفاده می‌کنند تا به شما اجازه دهند برنامه تمرینی خود را به درستی متعادل کنید. Body Battery به شما امکان می‌دهد ببینید که آیا بیش از حد سخت کار می‌کنید، بار تمرینی نشان‌دهنده تلاش در مجموع است، وضعیت عملکرد به شما ایده‌ای از اثربخشی تمرین شما می‌دهد و VO2 Max یک شاخص طولانی مدت است. تناسب اندام.

"<yoastmark

مقایسه ساعت گارمین و Fitbit از نظر کیفیت تمرین

ساعت های گارمین برای ردیابی تمرین بهتر از Fitbits هستند. برخی از مدل‌های گران‌تر برای بسیاری از افراد زیاده‌روی هستند، اما قابل اعتماد بودن بیشتر آمار گارمین به این معنی است که نتیجه‌گیری بدون توجه به این موضوع صادق است.

ما همچنین دوست داریم که Garmin هیچ آماری را در پشت دیوار پرداخت اشتراک نگه نمی‌دارد، به این معنی که شما به تمام داده‌هایی که ممکن است برای ردیابی پیشرفت خود در جهت داشتن یک زندگی سالم‌تر نیاز داشته باشید دسترسی دارید.

کتابخانه حالت تمرین گارمین نیز بزرگتر است. و این یکی از معدود شرکت‌هایی است که فهرست گسترده‌ای از حالت‌های ردیابی را با آمارهای تخصصی برای کارهای تخصصی و جلسات راهنمایی برای مواردی مانند یوگا و وزنه‌برداری، ارزشمند به نظر می‌رساند.

ساعت‌های گران‌تر از سری‌های Forerunner، Fenix ​​و Epix نیز عملکرد شما را در طول هر تمرین تحلیل می‌کنند و آن را با پایه شما مقایسه می‌کنند. بنابراین ممکن است به شما نمره “+4” بدهد، برای مثال، که همیشه دیدن آن خوب است.

گارمین ویژگی های بیشتری را برای افرادی که وسواس بیشتری به ورزش دارند ارائه می دهد و همچنین می تواند اصول اولیه را بهتر انجام دهد. با این حال، اگر فقط به دنبال ردیابی دویدن‌های معمولی هستید، ما فکر می‌کنیم که اکثراً از یکی از ساعت‌های مجهز به GPS Fitbit مانند Fitbit Versa 4 یا Fitbit Charge 5 کاملاً راضی خواهند بود.

"<yoastmark

مقایسه ساعت گارمین و Fitbit از نظر عمر باتری

گارمین برخی از بادوام ترین ردیاب های تناسب اندام را در جهان می سازد. برای مثال Garmin Enduro 2 را در نظر بگیرید. اگر نسخه شارژ خورشیدی را انتخاب کنید، در حالت صرفه جویی در باتری می تواند تا 550 روز دوام بیاورد.

تعداد انگشت شماری از مدل های این شرکت به صورت خورشیدی در دسترس هستند. آن‌ها از حلقه‌ای در اطراف نمایشگر استفاده می‌کنند که می‌تواند مقدار مناسبی از انرژی خورشیدی را جمع‌آوری کند، و خود نمایشگر نیز با سرعت کمتری این کار را انجام می‌دهد.

البته Enduro از نظر طول عمر باتری یک دستگاه پرت است و گارمین از نوع صفحه نمایش مورد علاقه آن سود می برد. ساعت‌های کلاسیک گارمین از صفحه نمایش MIP انعکاسی استفاده می‌کنند که تنها در نور شدید خورشید شفاف‌تر می‌شود، برخلاف صفحه‌نمایش‌های LCD و OLED استاندارد.

به عمر باتری یک مدل صفحه نمایش OLED مانند Venu 2 Plus نگاه کنید و ارقامی را بسیار نزدیکتر به Fitbit خواهید دید. می‌تواند تا ۹ روز بدون شارژ دوام بیاورد، و اگر از حالت صفحه نمایش «همیشه روشن» استفاده کنید، می‌توانید تقریباً نصف آن را دوام بیاورید.

Fitbit Sense 2 و Versa 4 “6+ روز” دوام می آورند. با این ساعت‌های OLED متوجه می‌شویم که هر دوی آن‌ها بیشتر، اما نه تمام یک هفته را با تمرین‌های چندگانه ردیابی شده دوام می‌آورند. اما اگر به سراغ گارمین با صفحه MIP بروید، می‌توانید آن را تا چند هفته یا بیشتر افزایش دهید.

سخن پایانی

Fitbit یک برند ردیابی تناسب اندام معمولی تر از Garmin است. بر روی سبک و قابلیت دسترسی تمرکز دارد و هیچ یک از پوشیدنی‌های آن به گرانی خط‌های برتر گارمین نیستند.

سرویس Fitbit Premium همچنین تمرینات ویدیویی و مدیتیشن های هدایت شده زیادی را ارائه می دهد که ممکن است جذاب باشد. اما برخی از اینکه ویژگی های نسبتاً مهمی در پشت این اشتراک ماهیانه 9.99 دلار قفل شده اند، ناامید خواهند شد.

اگر به ورزش در فضای باز علاقه زیادی دارید، احتمالاً گارمین بهترین انتخاب است. ساعت‌های آن ویژگی‌های تناسب اندام عمیق‌تری دارند و ما متوجه می‌شویم که سطح دقت آمار برای جنبه‌هایی مانند ضربان قلب بسیار بالاتر است. ما Fenix ​​7 را بهترین گارمین همه کاره می‌دانیم، اما اگر خیلی گران به نظر می‌رسد، Forerunner 255 یک ساعت عالی برای بررسی است.

سوالات متداول مقایسه ساعت گارمین و Fitbit

  1. متخصصان قلب چه ساعت هوشمندی را توصیه می کنند؟
    Garmin Vivosmart 4 انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی است، زیرا نه تنها ضربان قلب شما را تخمین می زند، بلکه میزان اشباع اکسیژن شما را نیز تخمین می زند، یا اینکه چقدر اکسیژن به بافت های شما می رسد.
  2. آیا گارمین می تواند مشکلات قلبی را تشخیص دهد؟
    ساعت‌های جدیدتر گارمین می‌توانند زمانی که ضربان قلب شما به طور غیرمنتظره‌ای از یک آستانه مشخص بالاتر می‌رود، به شما اطلاع دهند. اگر به مدت 10 دقیقه یا بیشتر غیرفعال هستید و ضربان قلب شما بالاتر از آستانه تنظیم شده شما باقی می ماند، یک هشدار در ساعت دریافت می کنید.
  3. آیا گارمین می تواند فشار خون را تشخیص دهد؟
    با استفاده از مانیتور فشار خون هوشمند دارای اعتبار بالینی و با استفاده آسان که خوانش دقیق فشار خون و ضربان قلب را به صفحه نمایش داخلی 1 ارائه می کند، مراقب سلامت خود باشید. اندازه گیری دقیق فشار خون را در یک دستگاه جمع و جور و همه کاره دریافت کنید.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *