جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی

جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی ارسال دیدگاه

همانطور که می دانید امروزه ساعت های هوشمند ورزشی جز ابزارهای پیشرفته ای محسوب می شوند. با توجه با کاربرد ها و قابلیت های منحصر به فردی که به همراه دارند در بین استفاده کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. ساعت های مچی هوشمند اغلب ویژگی های تلفن های هوشمند را به همراه دارند. تنها مهم ترین مشکل در زمان استفاده از این وسیله بدون شک تمام شدن باتری ساعت مچی است. در این مطلب از سایت رهنگارمین با روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی به طور کامل آشنا خواهید شد. با گفتن این مطالب شاید این سوال برایتان به وجود آید چگونه می توان عمر ساعت مچی هوشمند را افزایش داد؟ برای پاسخ به این سوال در این مطلب با ما همراه باشید.

روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی

روش های مختلفی جهت جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی وجود دارد. شما عزیزان می توانید با رعایت برخی نکات مهم و ساده عمر باتری خود را طولانی تر کنید. به طور کلی می توان گفت مهم ترین و اصلی ترین نکته در زمان خرید ساعت مچی هوشمند علاوه بر داشتن قابلیت های منحصر به فرد بدون شک عمر باتری است.

همانطور که می دانید امروزه برند های متنوعی از ساعت هوشمند به بازار عرضه شده است که نمی توان گفت عمر باتری تمامی این ساعت ها عالی و منحصر به فرد است. شاید این سوال در زمان خرید ساعت مچی برایتان به وجود آید با خرید ساعت های گران قیمت عمر باتری ساعت نیز بیشتر خواهد بود؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که ممکن است در این مدل از ساعت های مچی نیز باتری و شارژ ساعت سریع تمام شود. با توجه به روش های موجود شما عزیزان می توانید در میزان مصرف شارژ باتری ساعت هوشمند به راحتی صرفه جویی کنید. در ادامه با روش های اصلی جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت هوشمند آشنا خواهید شد:

اتمام باتری ساعت مچی
راه کارهای جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی

غیر فعال کردن اعلان های غیر ضروری

یکی از مهم ترین روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی بدون شک غیر فعال کردن برخی اعلان های ساعت مچی هوشمند است. همانطور که می دانید بیشتر افراد در زمان استفاده از ساعت مچی تمایل دارند تمامی اعلان ها بر روی ساعت مچی نشان داده شود. اما این نکته مهم را در نظر داشته باشید تمامی این اعلان ها از باتری ساعت مچی استفاده می کنند.

و اگر اعلان های زیادی را بر روی ساعت مچی خود فعال کرده اید بدانید که مصرف انرژی و باتری ساعت می تواند افزایش یابد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است در ابتدا اعلان های ساعت هوشمند خود را بررسی کنید و تنها اعلان هایی که نیاز دارید را فعال نمایید. در این صورت بدون شک عمر باتری ساعت مچی افزایش خواهد یافت.

در صورت عدم نیاز وای فای و بلوتوث را خاموش کنید

یکی دیگر از روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی خاموش کردن وای فای و بلوتوث ساعت هوشمند است. همانطور که می دانید اغلب تمام برنامه های ساعت مچی جهت استفاده به دسترسی بلوتوث و یا به اینترنت از طریق روشن کردن وای فای نیاز دارند. از همین رو خاموش کردن این اعلان ها عملی نیست. تنها مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید خاموش کردن این اعلان ها در زمانی است که قصد ندارید از هیچ برنامه ای در ساعت مچی هوشمند خود استفاده کنید. بدون شک با انجام این کار در مصرف باتری ساعت صرفه جویی می شود.

خاموش کردن وای فای و بلوتوث
خاموش کردن وای فای و بلوتوث در صورت عدم نیاز

روشنایی صفحه نمایش ساعت مچی را کاهش دهید

از دیگر روش های جلوگیری از تمامی شدن باتری ساعت مچی می توان به کم کردن میزان روشنایی صفحه نمایش ساعت اشاره کرد. همانطور که می دانید صفحه نمایش ساعت های هوشمند بسیار پیشرفته و قدرتمند می باشند. از همین رو ساعت مچی نیز مانند سایر وسایل هوشمند از قبیل تلفن همراه هر چه میزان روشنایی صفحه نمایش بیشتر باشد بدون شک باتری ساعت و یا تلفن همراه نیز سریع تر تمام می شود.

توجه داشته باشید اگر ساعت مچی هوشمند شما دارای سنسور نور است به راحتی می توانید در بخش تنظیمات میزان روشنایی را به گونه ای فعال کنید تا روشنایی به صورت خودکار با توجه به میزان نور محیط تنظیم گردد. همچنین در صورت عدم وجود این قابلیت در ساعت هوشمند می توانید در بخش تنظیمات مرتبط با روشنایی میزان نور صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند خود را کاهش دهید.

حذف کردن اپلیکیشن های غیر ضروری

حذف کردن برخی اپلیکیشن ها و یا برنامه های غیر ضروری جزو روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی محسوب می شود. توجه داشته باشید اگر برنامه های ساعت مچی هوشمند بیش از حد می باشد بدون شک باعث می شود باتری ساعت سریع تر تمام شود. همچنین میزان عملکرد باتری را کاهش خواهد داد.

در نظر داشته باشید اگر برنامه های غیر ضروری در پس زمینه ساعت مچی هوشمند اجرا شوند می تواند مصرف انرژی ساعت را افزایش دهد. ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از این مشکل بهتر است برنامه های ساعت مچی خود را به خوبی بررسی کنید. و در صورت عدم نیاز به برخی برنامه ها آن ها را غیر فعال و یا حذف نمایید.

حذف برنامه های غیر ضروری
حذف کردن برنامه های غیر ضروری ساعت مچی

غیر فعال کردن دستیار صوتی ساعت هوشمند

از روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی می توان به غیر فعال کردن دستیار صوتی ساعت اشاره کرد. این قابلیت بر روی ساعت های هوشمند در بین استفاده کنندگان بسیار محبوب و پرطرفدار است. چرا که بدون عدم نیاز به به جستجو در بین برنامه های ساعت مچی برای انجام برخی دستورالعمل های کوچک می توان از این قابلیت منحصر به فرد استفاده کرد.

در زمان استفاده از این قابلیت توجه داشته باشید این قابلیت در واقع از باتری ساعت مچی هوشمند شما استفاده می کند. جهت غیر فعال کردن این قابلیت و استفاده از دستیار صوتی بسیاری از ساعت های هوشمند این امکان را به شما عزیزان می دهند تنها با فشار دادن دکمه ساعت بتوانید از این دستار استفاده کنید فراموش نکنید در این صورت دیگر از باتری ساعت مچی استفاده نمی شود.

چگونه عمر باتری ساعت هوشمند را افزایش دهیم؟

در این مطلب همانطور که گفته شد با روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی به طور کامل آشنا شدید. برای افزایش و عمر بیشتر باتری ساعت مچی هوشمند خود بهتر است به مواردی که بیان شد توجه کافی داشته باشید. در ادامه با روش های دیگر افزایش عمر باتری ساعت هوشمند آشنا خواهید شد:

  • غیر فعال کردن حالت Tilt to wake
  • از حالت تئاتر ساعت مچی هوشمند استفاده کنید.
  • فیس ساعت مچی خود را تغییر دهید.
  • در صورت امکان حتما از حالت ذخیره انرژی ساعت استفاده کنید
  • غیر فعال کردن حالت Always-on display نمایشگر
  • به هیچ عنوان ساعت هوشمند را در معرض دمای سرد یا گرم قرا ندهید.
  • خاموش کردن ویژگی های مرتبط با سلامت در صورت عدم نیاز
  • داده های ذخیره سازی غیر ضروری را حذف کنید.
افزایش عمر باتری ساعت مچی
چگونگی افزایش باتری ساعت مچی هوشمند
سخن پایانی

در این مطلب از سایت رهنگارمین همانطور که گفته شد با روش های جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی به طور کامل آشنا شدید. روش های مختلفی جهت جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی وجود دارد. شما عزیزان می توانید با رعایت برخی نکات مهم و ساده عمر باتری خود را طولانی تر کنید. به طور کلی می توان گفت مهم ترین و اصلی ترین نکته در زمان خرید ساعت مچی هوشمند علاوه بر داشتن قابلیت های منحصر به فرد بدون شک عمر باتری است.

سوالات متداول جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی

  1. چگونه عمر باتری ساعت هوشمند را افزایش دهیم؟
    غیر فعال کردن حالت Tilt to wake، از حالت تئاتر ساعت مچی هوشمند استفاده کنید، فیس ساعت مچی خود را تغییر دهید، در صورت امکان حتما از حالت ذخیره انرژی ساعت استفاده کنید، غیر فعال کردن حالت Always-on display نمایشگر، به هیچ عنوان ساعت هوشمند را در معرض دمای سرد یا گرم قرا ندهید.
  2. غیر فعال کردن دستیار صوتی ساعت هوشمند به چه صورت است؟
    در زمان استفاده از این قابلیت توجه داشته باشید این قابلیت در واقع از باتری ساعت مچی هوشمند شما استفاده می کند. جهت غیر فعال کردن این قابلیت و استفاده از دستیار صوتی بسیاری از ساعت های هوشمند این امکان را به شما عزیزان می دهند تنها با فشار دادن دکمه ساعت بتوانید از این دستار استفاده کنید فراموش نکنید در این صورت دیگر از باتری ساعت مچی استفاده نمی شود.
  3. غیر فعال کردن اعلان های غیر ضروری در ساعت مچی هوشمند به چه صورت است؟
    همانطور که می دانید بیشتر افراد در زمان استفاده از ساعت مچی تمایل دارند تمامی اعلان ها بر روی ساعت مچی نشان داده شود. اما این نکته مهم را در نظر داشته باشید تمامی این اعلان ها از باتری ساعت مچی استفاده می کنند. و اگر اعلان های زیادی را بر روی ساعت مچی خود فعال کرده اید بدانید که مصرف انرژی و باتری ساعت می تواند افزایش یابد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است در ابتدا اعلان های ساعت هوشمند خود را بررسی کنید و تنها اعلان هایی که نیاز دارید را فعال نمایید.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *