راهنمای خرید ساعت ورزشی

راهنمای خرید ساعت ورزشی 4

ساعت ورزشی مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید ورزش خود را مدیریت کنید و بر عملکرد خود نظارت کامل داشته باشید. اما برای خرید بهترین نوع این ساعت نیاز به یک راهنمای خرید ساعت ورزشی دارید که در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم، با ما همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های ساعت ورزشی در هنگام خرید

چه یک کاربر معمولی باشید که به دنبال یک سبک زندگی سالم‌تر است و چه علاقه‌مند به رسیدن به سطح جدیدی از تناسب اندام، در برنامه تمرینی خود به یک ساعت ورزشی با کیفیت بالا نیاز دارید. این ساعت‌ها به لطف حسگرهای داخلی و سایر ویژگی‌های خاص به شما کمک می‌کنند عملکرد خود را ردیابی، نظارت و بهبود بخشند. بسیاری از ساعت‌های ورزشی نیز می‌توانند شما را از طریق انیمیشن روی صفحه در طول تمرین راهنمایی کنند و همچنین الگوهای خواب و ریکاوری شما را ردیابی کنند.تا به شما کمک کنند همیشه بهترین احساس را داشته باشید و از آسیب‌دیدن شما جلوگیری کنند. ساعت های ورزشی همچنین ساعت‌های هوشمند بسیار خوبی هستند که می‌توانند نوتیفیکیشن های تلفن هوشمندتان را برای شما ارسال کنند و حتی به شما امکان کنترل محصولات خانگی را نیز می‌دهند که این مورد نیازمند استفاده از اینترنت اشیا است.

چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید قبل از انتخاب ساعت ورزشی خود در نظر بگیرید که مهمترین آنها سازگاری با تلفن همراه شما است. علاوه بر سازگاری، باید طراحی، حسگرهای داخلی، کیفیت نمایشگر و عملکرد باتری را نیز در نظر داشته باشید. در ادامه راهنمای خرید ساعت ورزشی به بررسی بیشتر این موارد می پردازیم.

مهم ترین ویژگی های ساعت ورزشی در هنگام خرید
ویژگی های ساعت ورزشی در هنگام خرید

توجه به طرح ساعت در هنگام خرید ساعت ورزشی

یک ساعت ورزشی خوب باید طراحی عالی داشته باشد که برای استفاده روزمره نیز مناسب باشد. علاوه بر این با طراحی مناسب، بودن مداوم آن بر روی مچ دست به شما این امکان را می دهد که از حسگرها و فناوری آن به طور کامل استفاده کنید. علاوه بر این یک ساعت ورزشی نیز باید کاملا ضد آب باشد تا در مقابل تعریق و دیگر رطوبت هایی که می توانند مشکل ایجاد کنند در امان باشد. از این رو یک طراحی ویژه می تواند کمک شایانی به طول عمر ساعت شما کند و در دراز مدت عملکرد آن را تضمین کند.

توجه به طرح ساعت در هنگام خرید ساعت ورزشی
توجه به طرح ساعت

دارا بودن حسگر از مهم ترین ویژگی های ساعت ورزشی

از دیگر فاکتورهای مهم که در راهنمای خرید ساعت ورزشی به آن می پردازیم، حسگرهای ساعت است. وقتی نوبت به سنسورهای داخلی می رسد، هر ساعت ورزشی عالی باید بتواند ضربان قلب شما را به خوبی ردیابی کند. ویژگی های اضافی مانند قابلیت ECG و سنسور اکسیژن خون رایج می شوند. یک تراشه GPS داخلی برای ترسیم دقیق تمرینات در فضای باز نیز مهم است.

لزوم دارا بودن نمایشگر

از دیگر مواردی که در راهنمای خرید ساعت ورزشی به آن می پردازیم، نمایشگر ساعت است. در نمایشگر کیفیت نمایش از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین ساعت های ورزشی نمایشگرهای با کیفیتی دارند که به همان اندازه برای نگاه کردن به آمار شما در حین تمرین و همچنین ایمیل های محل کار عالی هستند. البته نمایشگرها تاثیر مستقیمی بر باتری دارند و هرچه فناوری نمایشگر بیشتر باشد، میزان مصرف باتری آن نیز بالطبع بیشتر است و لازم است تا در هنگام خرید به این نکته توجه کافی داشته باشیید.

عملکرد باتری ساعت ورزشی از نکات مهم در هنگام خرید

بسته به برنامه تمرینی خود، قبل از خرید، عمر باتری یک ساعت ورزشی را در نظر بگیرید و حتما به آن توجه کافی داشته باشید. هرچه ساعت ورزشی انتخابی شما از نظر نمایشگر، سنسورها و به طور کلی امکانات پیشرفته تر باشد، لزوم استفاده از باتری پرقدرت تر بیشتر می شود. از این رو لازم است تا ساعتی را انتخاب کنید که از باتری قوی بهره مند باشد تا بتواند به خوبی به شما خدمات رسانی کند.

عملکرد باتری ساعت ورزشی از نکات مهم در هنگام خرید
عملکرد باتری ساعت ورزشی

بررسی بهترین ساعت های ورزشی گارمین

در واقع نکته ای که در راهنمای خرید ساعت ورزشی لازم است به آن اشاره کنیم این است که بهترین ساعت گارمین به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. در حالی که برخی از ساعت های برند گارمین واقعا بیشتر از یک ساعت ورزشی هستند که برای شمارش قدم ها، مسافت و کالری سوزانده شده شما طراحی شده اند. درواقع این ساعت ها می توانند به نحو احسن به شما خدمات رسانی کنند و نیازهای شما را به خوبی رفع کنند.

تمام ساعت های گارمین مراحل، خواب و ضربان قلب را ردیابی و اندازه گیری می کنند و حتی ساعت هایی که به طور خاص برای شنا طراحی نشده اند نیز در برابر آب مقاوم هستند. ساعت‌های گارمین همگی دارای باتری‌هایی هستند که با یک بار شارژ برای روزها دوام می‌آورند و زمانی که به GPS وصل هستید، بیش از یک تمرین چند ساعته را پشت سر می‌گذارند. همه ساعت‌ها همچنین با Garmin Connect همگام‌سازی و سینک می‌شوند، که نگاهی دقیق به داده‌های سلامتی شما ارائه می‌دهد و شما را به جامعه جهانی کاربران Garmin مرتبط می‌کند.

برخی از ساعت‌های گارمین دارای ویژگی‌هایی هستند که از بهترین ساعت‌های هوشمند انتظار دارید، مانند پرداخت‌های موبایلی، ذخیره‌سازی موسیقی و نمایشگرهای رنگی. اما محصولات گارمین بیشتر به دلیل ویژگی های ورزشی و تناسب اندام خود شناخته می شوند و بسیاری از آنها از بهترین ساعت های ورزشی و بهترین ردیاب های تناسب اندام موجود در بازار هستند.

تفاوت ساعت Forerunner 245 و Forerunner 55 از بهترین ساعت های ورزشی برند گارمین

ساعت Forerunner 245 بهترین حسگرها، برنامه‌های آموزشی و ردیاب‌های سلامتی گارمین را در دستگاهی قرار می‌دهد که استفاده از آن در تمام طول روز راحت است. برای شب نیز یک برنامه موسیقی وجود دارد که می تواند تا 500 آهنگ را ذخیره کند تا به شما در انجام تمرینات خود کمک کند. از روی دیگر Garmin Forerunner 55 نسخه‌ای از Forerunner 245 است. نمایشگر این ساعت کوچک‌تر است، اما عمر باتری طولانی‌تر است و همچنان به ویژگی‌های آموزشی و آموزشی Garmin دسترسی دارید. در انتهای دیگر طیف قیمتی ساعت گارمین، برخی از ساعت‌های گران‌قیمت گارمین برای گلف بازان، ورزشکاران استقامتی و افرادی وجود دارد. درواقع گارمین برای همه اقشار جامعه ساعت هایی شیک و منحصر به فرد دارد تا استایل شما به بهترین نحو کامل شود.

خرید ساعت ورزشی گارمین با بالاترین کیفیت

با توجه به راهنمای خرید ساعت ورزشی ، شما می توانید بهترین ساعت های ورزشی گارمین را کاملا اورجینال از نمایندگی گارمین در ایران تهیه نمایید. تمامی محصولات در فروشگاه رهنگارمین دارای گارانتی بوده و تماما ضمانت اصل بودن را دارا هستند و تمامی محصولات به سراسر کشور ارسال می شوند. جهت اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان مجموعه رهنگارمین در ارتباط باشید.

تفاوت ساعت ورزشی با ساعت هوشمند چیست؟

وقتی صحبت از ساعت ورزشی می شود، دو نوع اصلی وجود دارد، ساعت ورزشی و ساعت های هوشمند. خط بین این دو گاهی اوقات ممکن است کمی مبهم شود، بنابراین بیایید نگاهی به آنچه می‌توانید با هر کدام انجام دهید بیاندازیم فقط برای اینکه به شما کمک کند بفهمید کدام یک برای شما بهترین است.

تفاوت ساعت ورزشی با ساعت هوشمند چیست؟
تفاوت ساعت ورزشی با ساعت هوشمند

ساعت ورزشی چیست؟

عملکرد اصلی ساعت ورزشی نظارت بر سلامت شما با استفاده از انواع مختلف حسگرها برای ردیابی حرکت و ضربان قلب است. برخی از رایج ترین ویژگی های ردیاب های تناسب اندام عبارتند از:

  • تعداد گام ها را دنبال کنید تا به شما کمک کند به اهداف خود ضربه بزنید.
  • نظارت بر الگوی خواب برای کمک به بهبود کیفیت خواب.
  • ردیابی فاصله، چه در حال پیاده روی، چه در حال دویدن یا دوچرخه سواری باشید
  • اعلان از تلفن شما نمایش داده می شود. چیزهایی مانند پیام ها، ایمیل ها و تماس های تلفنی.
  • نمایشگر اکثر ردیاب های تناسب اندام معمولا کوچکتر از یک صفحه ساعت معمولی است. اما با ارائه بیشتر کنترل‌های صفحه لمسی، هدایت آنها بسیار آسان است. به علاوه، طراحی براق، باریک و سبک وزن آن‌ها را برای پوشیدن هر روز راحت می‌کند.
  • بیشتر ردیاب‌های تناسب اندام دارای یک برنامه همراه برای تلفن شما هستند که تمام آمار شما را در نمودارها و نمودارها نمایش می‌دهد.

از این رو در صورتی که قصد ورزش حرفه ای را دارید، با توجه به راهنمای خرید ساعت ورزشی، این نوع ساعت می تواند برای شما گزینه مناسب تری باشد.

ساعت ورزشی چیست؟
ساعت ورزشی

ساعت هوشمند چیست؟

نکته ای که در راهنمای خریدن ساعت ورزشی باید گفت این است که در حالی که اکثر ساعت‌های هوشمند همان عملکردهایی را ارائه می‌دهند که ساعت ورزشی ارائه می دهد، اما شما با استفاده از آن ها می‌توانید کارهای شگفت‌انگیزتری را با آنها انجام دهید. هدف اصلی یک ساعت ورزشی نظارت بر سلامتی شماست، اما ساعت هوشمند بیشتر یک افزونه برای گوشی هوشمند شماست. بنابراین ارتباط بخش مهمی از آنها است. با ساعت هوشمند شما می توانید کارهایی مانند:

  • ارسال پیام های متنی مستقیماً از ساعت شما
  • گشت و گذار در اینترنت
  • انجام پرداخت های بدون تماس
  • ذخیره موسیقی و اتصال به هدفون از طریق بلوتوث

انجام دهید که در نوع خود بسیار مفید است. به طور کل ساعت‌های ورزشی در دسته ساعت‌های هوشمند قرار می‌گیرند، اما ویژگی‌های تخصصی‌تری را ارائه می‌کنند که در مورد ورزش‌هایی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا طراحی شده‌اند. بهترین ساعت‌های ورزشی دارای GPS پیشرفته هستند تا شما را در مسیر درست نگه دارند، و معمولاً نمایشگر بزرگی دارند تا بتوانید تمام آمار و عملکرد خود را در یک نگاه ببینید.

ساعت هوشمند چیست؟
ساعت هوشمند
سخن پایانی

در این مقاله به بررسی راهنمای خرید ساعت ورزشی پرداخته شد تا با توجه به آن بتوانید به بهترین نحو ساعت ورزشی مناسب خود را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید با کیفیت ترین ساعت های ورزشی را در فروشگاه رهنگارمین که نمایندگی گارمین در ایران می باشد تهیه نمایید. جهت اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان رهنگارمین در ارتباط باشید.

سوالات متداول راهنمای خرید ساعت ورزشی

  1. چگونه می توان در رهنگارمین ساعت ورزشی خریداری کرد؟
    شما می توانید با مراجعه به سایت رهنگارمین تمامی محصولات ساعت ورزشی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل می توانید از مشاوره تخصصی در این مورد نیز بهره مند شوید.
  2. آیا رهنگارمین ارسال به سراسر کشور دارد؟
    بله شما در هر نقطه ای از ایران عزیز که باشید می توانید به راحتی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید و تمامی محصولات نیز دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.
  3. ساعت هوشمند بهتر است یا ساعت ورزشی؟
    ساعت ورزشی به نوعی دسته ای از ساعت های هوشمند به شمار می رود اما به طور کلی اگر اهداف ورزشی در سر دارید، ساعت های ورزشی می توانند گزینه مناسب تری برای شما محسوب شوند.
به این پست امتیاز دهید

4 دیدگاه

  1. می توان از دستبند مچی هوشمند به عنوان ساعت ورزشی استفاده کرد؟

    1. بله اما بالطبع ممکن است که دستبند شما همه قابلیت های ساعت ورزشی گارمین را نداشته باشد.

      amirpouya amiri
  2. ساعت گارمین یکی از بهترین برندهای ساعت ورزشی به شمار می رود.

    amirpouya amiri

Trackbacks و Pingbacks

  1. ساعت گارمین برای خرید انتخاب مناسبیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *