بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی

بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی ارسال دیدگاه

یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات برای کسانی که به ورزش کوهنوردی علاقه من هستند بدون شک انتخاب یک ساعت مچی هوشمند ورزشی است. ساعت هوشمند ورزشی که انتخاب می کنید باید دارای امکانات منحصر به فردی باشد که قادر باشد در طبیعت و محیط نیازهای اساسی انسان را به تکنولوژی فراهم کند. در این مطلب از سایت رهنگارمین با بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی به طور کامل آشنا خواهید شد.

به طور کلی می توان گفت ساعت هوشمند مناسب برای کوهنوردی وسیله ای کاملا حرفه ای برای کوهنوردان و ورزشکاران است که به راحتی می توانند در سفر های طولانی و پر فراز نشیب خود از این وسیله استفاده کنند. برند های متنوعی از ساعت هوشمند مناسب برای کوهنوردی به بازار عرضه شده است. در این مطلب با بهترین و محبوب ترین برند های ساعت هوشمند ورزشی آشنا خواهید شد با ما در این مقاله همراه باشید.

معرفی بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی

همانطور که می دانید تجهیزات پیشرفته و متنوعی جهت حفظ سلامت بیشتر ورزشکاران و کوهنوردان طراحی شده است. یکی از مهم ترین این تجهیزات بدون شک ساعت های هوشمند مخصوص کوهنوردی است. با استفاده از این وسیله هوشمند و منحصر به فرد به راحتی می توانید فعالیت بدنی خود را بررسی و کنترل نمایید. ساعت هوشمند در مقایسه با سایر تجهیزات پیشرفته از قابلیت های منحصر به فرد برخوردار است همچنین بسیار کم حجم بوده و به راحتی قابل دسترس است.

از اصلی ترین ویژگی های ساعت هوشمند کوهنوردی می توان به قابلیت ارتفاع و فشار سنج، قطب نما، دارای GPS، اندازه گیری میزان اکسیژن و غلظت، میزان کالری از دست رفته، ضربان قلب و… اشاره کرد. امروزه در بازار برندهای مختلفی از ساعت هوشمند قابل تهیه است که شما عزیزان می توانید بسته به نیاز خود بهترین ساعت هوشمند مناسب کوهنوردی را خریداری نمایید.

فراموش نکنید از ساعت هوشمند ورزشی علاوه بر استفاده در حین ورزش و کوهنوردی می توانید به گوشی تلفن همراه خود متصل کنید و از برخی امکانات و قابلیت های این ساعت قیبل پاسخ به پیام ها، دیدن اعلان ها و… استفاده کنید. در ادامه این مطلب از سایت رهنگارمین برای شما عزیزان به معرفی بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی می پردازیم:

ساعت هوشمند کوهنوردی
آشنایی با بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی

ساعت هوشمند Garmin Fenix 6

یکی از بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی بدون شک ساعت برند Garmin Fenix 6 است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی بوده و برای فضاهای بیرون طراحی شده است. از بهترین خصوصیات این ساعت هوشمند می توان به فولاد ضد زنگ، دارای شیشه یاقوت و تیتانیوم اشاره کرد. وجود همین خصوصیات باعث شده است ساعت گارمین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد.

از اصلی ترین امکانات ساعت هوشمند Fenix 6 می توان به دما سنج، ارتفاع و فشار سنج، دارای قطب نما و… اشاره کرد. از این ساعت هوشمند علاوه بر کوهنوردی شما عزیزان می توانید برای فعالیت های ورزشی دیگر نظیر دویدن، اسکی و شنا نیز استفاده کنید.

همچنین می توانید ساعت گارمین را به گوشی تلفن همراه خود متصل کنید. این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه IOS و اندروید را به همراه دارد. جهت خرید ساعت هوشمند Garmin Fenix 6 با قیمت کاملا مناسب می توانید به وب سایت رهنگارمین مراجعه کنید و محصول خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. در ادامه با برخی از مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت Garmin Fenix 6 آشنا خواهید شد:

  • دارای قطب نما
  • اتصال به گوشی تلفن همراه IOS و اندروید
  • ارتفاع سنج
  • دما سنج
  • مقاومت بسیار بالا
  • شیشه یاقوت کبود
  • صفحه نمایش رنگی
  • فشار سنج
  • ظاهر خاص و منحصر به فرد
  • مناسب برای کوهنوردی، شنا، اسکی و دویدن
ساعت Garmin Fenix 6
ساعت مخصوص کوهنوردی Garmin Fenix 6

ساعت هوشمند کوهنوردی Suunto 9 Baro

یکی دیگر از بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی می توان به ساعت هوشمند Suunto 9 Baro اشاره کرد. این ساعت هوشمند دارای صفحه لمسی رنگی است همچنین مجهز به قاب فولادی بوده و ضد زنگ نیز می باشد. فراموش نکنید در زمان استفاده از دستکش کوهنوردی به راحتی می توانید از این ساعت هوشمند با دکمه هایی که در کنار ساعت قرار دارد استفاده کنید.

از بهترین امکانات ساعت هوشمند Suunto 9 Baro می توان به ارتفاع سنج، GPS، قطب نما، دما و فشار سنج اشاره کرد. با استفاده از این ساعت هوشمند در زمان کوهنوردی می توانید مسیر های خود را قبل از شروع کوهنوردی بررسی و کنترل نمایید. همچنین می توانید مقدار مسافت طی شده را اندازه گیری نمایید.

ضربان قبل شما در حین کوهنوردی با استفاده از این ساعت هوشمند بررسی می شود. ساعت هوشمند کوهنوردی Suunto 9 Baro قابلیت اتصال بر روی گوشی تلفن همراه نیز دارد و می توانید پیام ها، تماس ها، اعلان ها و.. را با استفاده از ساعت هوشمند خود بررسی کنید. این نکته مهم را در زمان خرید این محصول در نظر داشته باشید بهتر است برای کوهنوردی از نسخه BARO این ساعت هوشمند استفاده کنید چرا که این نسخه از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

ساعت Suunto 9 Baro
ساعت مخصوص کوهنوردی Suunto 9 Baro

ساعت هوشمند Polar Vantage V

ساعت ورزشی Polar Vantage V در لیست بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی قرار دارد. این ساعت هوشمند می تواند میزان اکسیژن خون شما را در حین کوهنوردی بررسی نماید. اگر قصد خرید بهترین ساعت برای کنترل و بررسی میزان فعالیت بدنی خود دارید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ساعت هوشمند Polar Vantage V بهترین انتخاب است. ساعت هوشمند پولار دارای صفحه نمایشگر لمسی رنگی بوده و به راحتی قابل استفاده است. از طریق بلوتوث می توانید این ساعت هوشمند را به گوشی تلفن همراه خود متصل کنید.

ساعت Polar Vantage V
ساعت کوهنوردی Polar Vantage V

ساعت هوشمند کوهنوردی Casio Pro Trek PRW-2500T-7

یکی از بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی بدون شک ساعت Casio Pro Trek PRW-2500T-7 است. این ساعت هوشمند در مقایسه با سایر ساعت ها از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. البته در نظر داشته باشید قابلیت GPS به همراه ندارد. برخی از امکانات و ویژگی های ساعت هوشمند کوهنوردی Casio Pro Trek PRW-2500T-7 شامل دماسنج، قطب نما، ارتفاع سنج و… است.

باتری این ساعت هوشمند از طریق شارژ خورشیدی تامین می شود. این ساعت همچنین دارای قابلیت نشانگر تغییر فشار است. اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین ساعت هوشمند مخصوص کوهنوردی هستید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از ساعت هوشمند Casio Pro Trek PRW-2500T-7 استفاده کنید. در ادامه با امکانات و ویژگی های ساعت هوشمند Casio Pro Trek آشنا خواهید شد:

  • دارای قطب نما دیجیتالی
  • فشار سنج
  • کرنومتر
  • تقویم
  • شمارش معکوس
  • ارتفاع سنج
  • دما سنج
  • بدون GPS
  • استحکام و مقاومت بالا
  • نشانگر تغییر فشار
  • باتری قابل شارژ خورشیدی
ساعت Pro Trek PRW-2500T 7
ساعت مخصوص کوهنوردی Pro Trek PRW-2500T 7

سایر ساعت هوشمند مناسب کوهنوردی

در این مطلب همانطور که گفته شد به معرفی بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی پرداختیم. فراموش نکنید از ساعت های هوشمند ورزشی علاوه بر ورزش کردن می توانید برای استفاده روزانه و کاربرد های دیگر نیز استفاده کنید. در ادامه با لیست بهترین و پرطرفدار ترین ساعت های هوشمند کوهنوردی آشنا خواهید شد:

  • ساعت هوشمند کوهنوردی Suunto Core
  • Suunto Ambit 3 Peak
  • ساعت هوشمند لومینوکس Luminox مدل A.3083
  • Casio مدل G-7900-1DR
  • ساعت هوشمند کوهنوردی Luminox
  • لومینوکس XL.0201.SL
  • ساعت هوشمند لومینوکس LUMINOX XS.3583.ND
سخن پایانی

در این مطلب از سایت رهنگارمین همانطور که گفته شد با بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی به طور کامل آشنا شدید. با استفاده از این وسیله هوشمند و منحصر به فرد به راحتی می توانید فعالیت بدنی خود را بررسی و کنترل نمایید. ساعت هوشمند در مقایسه با سایر تجهیزات پیشرفته از قابلیت های منحصر به فرد برخوردار است همچنین بسیار کم حجم بوده و به راحتی قابل دسترس است. از اصلی ترین ویژگی های ساعت هوشمند کوهنوردی می توان به قابلیت ارتفاع و فشار سنج، قطب نما، دارای GPS، اندازه گیری میزان اکسیژن و غلظت، میزان کالری از دست رفته، ضربان قلب و… اشاره کرد.

سوالات متداول بهترین ساعت هوشمند برای کوهنوردی

  1. ساعت هوشمند کوهنوردی Casio Pro Trek PRW-2500T-7 دارای چه امکاناتی است؟
    دارای قطب نما دیجیتالی، فشار سنج، استحکام و مقاومت بالا، باتری قابل شارژ خورشیدی، نشانگر تغییر فشار، شمارش معکوس، تقویم، کرنومتر و…
  2. خصوصیات ساعت هوشمند کوهنوردی Suunto 9 Baro به چه صورت است؟
    این ساعت هوشمند دارای صفحه لمسی رنگی است همچنین مجهز به قاب فولادی بوده و ضد زنگ نیز می باشد. فراموش نکنید در زمان استفاده از دستکش کوهنوردی به راحتی می توانید از این ساعت هوشمند با دکمه هایی که در کنار ساعت قرار دارد استفاده کنید. از بهترین امکانات ساعت هوشمند Suunto 9 Baro می توان به ارتفاع سنج، GPS، قطب نما، دما و فشار سنج اشاره کرد. با استفاده از این ساعت هوشمند در زمان کوهنوردی می توانید مسیر های خود را قبل از شروع کوهنوردی بررسی و کنترل نمایید. همچنین می توانید مقدار مسافت طی شده را اندازه گیری نمایید. ضربان قبل شما در حین کوهنوردی با استفاده از این ساعت هوشمند بررسی می شود.
  3. خصوصیات ساعت هوشمند Polar Vantage V به چه صورت است؟
    این ساعت هوشمند می تواند میزان اکسیژن خون شما را در حین کوهنوردی بررسی نماید. اگر قصد خرید بهترین ساعت برای کنترل و بررسی میزان فعالیت بدنی خود دارید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ساعت هوشمند Polar Vantage V بهترین انتخاب است. ساعت هوشمند پولار دارای صفحه نمایشگر لمسی رنگی بوده و به راحتی قابل استفاده است. از طریق بلوتوث می توانید این ساعت هوشمند را به گوشی تلفن همراه خود متصل کنید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *