معرفی بهترین ساعت هوشمند ورزشی

معرفی بهترین ساعت هوشمند ورزشی ارسال دیدگاه

در هر رشته ورزشی که فعالیت می کنید برای اندازه گیری دقیق میزان فعالیت خود، نشان دادن ضربان قلب، تعداد کالری از دست رفته و.. به ساعت های هوشمند ورزشی نیاز دارید. امروزه ساعت های هوشمند ورزشی با برند های متنوعی به بازار عرضه شده است از بهترین ساعت های هوشمند می توان به گارمین اشاره کرد. این برند ورزشکاران حرفه ای و مبتدی را مورد هدف قرار داده است. در این مطلب از سایت رهنگارمین به معرفی بهترین ساعت هوشمند ورزشی برای شما عزیزان می پردازیم.

به طور کلی می توان گفت از ساعت های هوشمند ورزشی می توانید برای دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری، بدنسازی و ورزش های دیگر استفاده کنید. ساعت های ورزشی دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند که در مقایسه با ساعت های معمولی بسیار پرکاربرد و محبوب می باشند. تا پایان این مطلب با همراه باشید تا با بهترین ساعت های هوشمند ورزشی به طور کامل آشنا شوید.

آشنایی با بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

امروزه نیاز اغلب ورزشکاران حرفه ای و مبتدی بدون شک داشتن یک وسیله هوشمند جهت نشان دادن میزان کالری، ضربان قلب، میزان فعالیت و… در حین ورزش کردن است با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ساعت های هوشمند ورزشی این نیاز برای ورزشکاران میسر شده است. با استفاده از ساعت های هوشمند ورزشی می توانید از قابلیت های منحصر به فرد و فوق العاده این ساعت ها در حین ورزش استفاده کنید.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید تنها کاربرد این ساعت های هوشمند مربوط به ورزش کردن و بررسی فعالیت بدنی نیست بلکه با متصل نمودن ساعت به گوشی همراه خود می توانید اعلان ها، پیام ها، تماس ها و…را در ساعت هوشمند خود مشاهده کنید. به طور کلی می توان گفت ساعت های هوشمند ورزشی با ویژگی های منحصر به فردی که دارند می توان آن ها را از سایر ساعت های معمولی جدا کرد. در ادامه به معرفی بهترین ساعت هوشمند ورزشی برای شما عزیزان می پردازیم:

ساعت هوشمند ورزشی
معرفی برترین ساعت هوشمند ورزشی

ساعت هوشمند ورزشی Garmin Forerunner 945

یکی از بهترین ساعت هوشمند ورزشی بدون شک Garmin Forerunner 945 است. عملکرد این ساعت هوشمند بسیار خاص و منحصر به فرد است. طراحی و کارکرد این ساعت هوشمند مشابه به fenix 6 است. این ساعت فوق العاده دارای نقشه، موسیقی و همچنین Garmin Pay است. ساعت ورزشی  Forerunner 945 از عمر باتری فوق العاده ای برخوردار است و مناسب برای استفاده روزانه جهت فعالیت در محیط های بسته است.

این محصول در لیست پرفروش ترین و بهترین ساعت های هوشمند قرار دارد. اگر از گوشی اندروید استفاده می کنید با استفاده از این ساعت هوشمند به راحتی می توانید به پیام های گوشی خود پاسخ دهید. جهت خرید ساعت هوشمند ورزشی Garmin Forerunner 945 با بهترین قیمت و کیفیت مناسب می توانید به سایت رهنگارمین مراجعه کنید. در ادامه با ویژگی های و امکانات این ساعت ورزشی آشنا خواهید شد:

  • عمر باتری با دوام
  • دارای مپ، موسیقی و Garmin Pay
  • راحت و سبک
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • ردیابی قابل اعتماد
  • طراحی ظریف
  • قابلیت اتصال به گوشی اندروید
  • دارای فناوری مانیتور ضربان قلب
ساعت ورزشی Garmin Forerunner 945
ساعت ورزشی برند Garmin Forerunner 945

ساعت هوشمند امیزفیت (GTS 2 Mini)

یکی دیگر از بهترین ساعت هوشمند ورزشی بدون شک برند امیزفیت است. قیمت ساعت های هوشمند این برند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اندازه صفحه نمایشگر این ساعت 1055 اینچ است. برخی از امکانات ساعت هوشمند ورزشی امیزفیت GTS 2 Mini شامل قطب نما، فشار سنج، GPS، حسگر نور، ژیروسکوپ و… است.

نشان دادن ضربان قلب و رهگیری خواب نیز از دیگر امکانات این ساعت هوشمند ورزشی است. از نکات منفی ساعت هوشمند امیزفیت می توان به عدم قابلیت پاسخ به تماس دریافتی اشاره کرد. از این ساعت منحصر به فرد می توانید تا عمق 50 متری در زیر آب با خیال راحت استفاده کنید. 

ساعت ورزشی امیزفیت
ساعت هوشمند ورزشی برند امیزفیت (GTS-2-Mini)

ساعت ورزشی Garmin Fenix 7

ساعت هوشمند ورزشی Fenix 7 در لیست بهترین ساعت هوشمند ورزشی قرار گرفته است. از این ساعت منحصر به فرد می توانید برای پیاده روی و دویدن استفاده کنید. ساعت ورزشی Garmin Fenix 7 دارای کیفیت فوق العاده و از عمر باتری بالایی برخوردار است. در نظر داشته باشید قیمت این ساعت ورزشی به نسبت سایر ساعت های هوشمند کمی بیشتر است.

باتری این ساعت هوشمند می تواند بین 16 تا 20 روز کار کند. جهت خرید ساعت ورزشی Garmin Fenix 7 با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی رهنگارمین مراجعه کنید. در ادامه با امکانات این محصول منحصر به فرد آشنا خواهید شد:

  • عمر باتری فوق العاده
  • صفحه نمایش لمسی
  • ردیابی حجم زیادی از فعالیت ها
  • طراحی مستحکم
ساعت هوشمند Garmin Fenix 7
ساعت ورزشی برند Garmin Fenix 7

ساعت هوشمند Fitbit Sense

ساعت ورزشی Fitbit Sense جزو بهترین ساعت هوشمند ورزشی محسوب می شود. این ساعت هوشمند دارای ویژگی های سلامتی منحصر به فردی است. از بهترین ویژگی های این ساعت ورزشی می توان به سنسور ECG، میزان اکسیژن خون، SENSE توانایی اندازه گیری پوست و دمای پوست و… اشاره کرد. ساعت هوشمند ورزشی Fitbit Sense قابلیت نصب بر روی گوشی با سیستم IOS و اندروید را به همراه دارد. ساعت ورزشی Fitbit Sense در حالت کلی و استاندارد تا 6 روز دوام می آورد که می توان گفت از عمر باتری فوق العاده ای نیز برخوردار است.

ساعت ورزشی Fitbit Sense
ساعت ورزشی برند Fitbit Sense

سایر ساعت های هوشمند ورزشی

در این مطلب همانطور که گفته شد به معرفی بهترین ساعت هوشمند ورزشی پرداختیم. فراموش نکنید از ساعت های هوشمند ورزشی علاوه بر ورزش کردن می توانید برای استفاده روزانه و کاربرد های دیگر نیز استفاده کنید. در ادامه با لیست بهترین و پرطرفدار ترین ساعت های هوشمند ورزشی آشنا خواهید شد:

  • Garmin Venu 2
  • Garmin Forerunner 45
  • Garmin Vivoactive 4S
  • Polar Vantage V2
  • Garmin Forerunner 55
  • Garmin Approach S62
  • Garmin Forerunner 745
  •  Amazfit T-Rex
  •  Xiaomi Mi Band 6
سخن پایانی

در این مطلب از سایت رهنگارمین همانطور که گفته شد برای شما عزیزان به معرفی بهترین ساعت هوشمند ورزشی پرداختیم. با استفاده از ساعت های هوشمند ورزشی می توانید از قابلیت های منحصر به فرد و فوق العاده این ساعت ها در حین ورزش استفاده کنید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید تنها کاربرد این ساعت های هوشمند مربوط به ورزش کردن و بررسی فعالیت بدنی نیست بلکه با متصل نمودن ساعت به گوشی همراه خود می توانید اعلان ها، پیام ها، تماس ها و…را در ساعت هوشمند خود مشاهده کنید.

سوالات متداول معرفی بهترین ساعت هوشمند ورزشی

  1. عملکرد ساعت هوشمند Fitbit Sense به چه صورت است؟
    این ساعت هوشمند دارای ویژگی های سلامتی منحصر به فردی است. از بهترین ویژگی های این ساعت ورزشی می توان به سنسور ECG، میزان اکسیژن خون، SENSE توانایی اندازه گیری پوست و دمای پوست و… اشاره کرد. ساعت هوشمند ورزشی Fitbit Sense قابلیت نصب بر روی گوشی با سیستم IOS و اندروید را به همراه دارد. ساعت ورزشی Fitbit Sense در حالت کلی و استاندارد تا 6 روز دوام می آورد که می توان گفت از عمر باتری فوق العاده ای نیز برخوردار است.
  2. ویژگی ها و امکانات ساعت هوشمند ورزشی Garmin Forerunner 945 به چه صورت است؟
    عمر باتری با دوام، دارای مپ، موسیقی و Garmin Pay، راحت و سبک، مناسب برای استفاده روزانه، ردیابی قابل اعتماد، طراحی ظریف، قابلیت اتصال به گوشی اندروید و دارای فناوری مانیتور ضربان قلب.
  3. عملکرد ساعت هوشمند امیزفیت (GTS 2 Mini) به چه صورت است؟
    اندازه صفحه نمایشگر این ساعت 1055 اینچ است. برخی از امکانات ساعت هوشمند ورزشی امیزفیت GTS 2 Mini شامل قطب نما، فشار سنج، GPS، حسگر نور، ژیروسکوپ و… است. نشان دادن ضربان قلب و رهگیری خواب نیز از دیگر امکانات این ساعت هوشمند ورزشی است. از نکات منفی ساعت هوشمند امیزفیت می توان به عدم قابلیت پاسخ به تماس دریافتی اشاره کرد. از این ساعت منحصر به فرد می توانید تا عمق 50 متری در زیر آب با خیال راحت استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *