بهترین ساعت ورزشی GPS دار

بهترین ساعت ورزشی GPS دار ارسال دیدگاه

ساعت های ورزشی علاوه بر اطلاعات اولیه مانند زمان تمرین و مسافت طی شده، آنها می توانند تجزیه و تحلیل عمیقی از تکنیک، ضربان قلب و اثر تمرینی شما ارائه دهند و حتی برخی از آنها شما را در حال حرکت راهنمایی می کنند. در این مقاله به بررسی 9 مورد از بهترین ساعت‌ ورزشی GPS دار می پردازیم. با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند بهتر است یا ساعت ورزشی

تقریباً همه ساعت‌های هوشمند همه‌منظوره دارای نوعی قابلیت ردیابی تناسب اندام هستند. در واقع، برخی از آنها به خوبی ساعت های ورزشی هستند. اگر می‌خواهید برنامه‌ها را روی ساعت خود نصب کنید و اعلان‌های متن، ایمیل، WhatsApp و بسیاری از برنامه‌های دیگر دریافت کنید، همه اینها در کنار ردیابی ورزش، از مززیت های ساعت هوشمند است. با این حال، قیمت آن‌ها بیشتر از ساعت های هوشمند است و البته دلایل دیگر که جهت اطلاعات بیشتر می توانی مقاله راهنمای خرید ساعت ورزشی را مطالعه نمایید.

برای من چه نوع بهترین ساعت ورزشی GPS داری مناسب است؟

یک ردیاب ورزشی پایه، بدون ویژگی های فانتزی مانند ردیابی موقعیت مکانی، بین 50 تا 100 پوند برای شما هزینه خواهد داشت. اگر می‌خواهید یک ساعت خوب با GPS داشته باشید، انتظار داشته باشید که حدود 100 پوند به بالا بپردازید و اگر بتوانید بین 150 تا 300 پوند بپردازید، طیف وسیعی از گزینه‌های باکیفیت را برای هر نوع ورزشی پیدا خواهید کرد. البته می‌توانید حتی بیشتر از آن هم خرج کنید به‌ویژه ورزشکاران سه‌گانه و دوندگان، گزینه‌های عالی را در بازه 300 تا 500 پوند پیدا می‌کنند. برای مقایسه، قیمت ساعت های هوشمند اسپرت حدود 250 تا 350 پوند است.

برای من چه نوع بهترین ساعت ورزشی GPS داری مناسب است؟
انتخاب ساعت ورزشی مناسب

9 تا از بهترین ساعت های ورزشی GPS دار در سال 2022

در ادامه به بررسی 9 تا از بهترین ساعت‌ ورزشی GPS دار در سال 2022 می پردازیم. با ما همراه باشید.

1- ساعت گارمین Epix از بهترین ساعت ورزشی GPS دار

مطمئناً ارزان نیست، اما نسل دوم گارمین اپیکس هر کاری را که احتمالاً از یک ساعت ورزشی به آن نیاز دارید انجام می دهد. این ساعت صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی AMOLED واضح و فوق العاده واضح دارد که استفاده از آن لذت بخش است، اگرچه بر عمر باتری تأثیر می گذارد. اگر صفحه نمایش را همیشه روشن داشته باشید، Epix حدود شش روز دوام خواهد داشت یا اگر فقط زمانی که مچ دست خود را بلند می کنید، 16 روز روشن می شود.

همانطور که برای این قیمت انتظار دارید، Epix دارای ویژگی هایی است:

  • نقشه های توپوگرافی از سراسر جهان،
  • دقت باورنکردنی GPS، ابزار RealTime Stamina که میزان انرژی باقی مانده را تخمین می زند،
  • اتصال Wi-Fi،
  • توانایی برای ذخیره موسیقی از سرویس های پخش عمده و حالت های اختصاصی تقریباً برای هر نوع ورزش، هم در خشکی و هم در آب.
  • شامل جزئیات 42000 زمین گلف است.

نمی توان انکار کرد که Garmin Epix به سادگی بهترین ساعت ورزشی است که می توانید بخرید.

2- بهترین ساعت ورزشی GPS دار برای دویدن Garmin Forerunner 245

وقتی صحبت از ساعت‌های ورزشی به میان می‌آید، دوندگان نسبت به هر نوع ورزشکار دیگری انتخاب گسترده‌تری دارند. گزینه های عالی در هر قیمتی وجود دارد، از انتخاب های ارزان قیمت مانند Garmin Forerunner 45 تا مدل های برتر مانند Garmin Fenix ​​6 Pro هستند.

شما می‌توانید موسیقی خود را با ساعت همگام‌سازی کنید و آن را به یک حساب Spotify Premium متصل کنید تا لیست‌های پخش خود را به‌صورت بی‌سیم منتقل و به‌روزرسانی کنید. 245 Music همچنین ناوبری پودر سوخاری ارائه می‌دهد و می‌تواند شما را از طریق تمرینات فردی یا یک برنامه تمرینی کامل برای یک ماراتن 5K، 10K یا نیمه ماراتن راهنمایی کند، به لطف گزینه‌هایی در ویژگی Garmin Coach در برنامه Garmin Connect که می‌توانید با ساعت همگام‌سازی کنید.

بهترین ساعت ورزشی GPS دار برای دویدن Garmin Forerunner 245
Garmin Forerunner 245

3- ساعت ورزشی با قیمت مناسب: Coros Pace 2

Pace 2 مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز را در جعبه کوچک و سبک خود قرار می‌دهد و تمام موارد ضروری را که دوندگان و ورزشکاران سه‌گانه به‌طور خاص به آن نیاز دارند، ارائه می‌کند. دارای GPS داخلی، پایش مداوم ضربان قلب و عمر باتری 30 ساعته GPS است.

این یک ساعت چند ورزشی کامل با حالت‌های سه‌گانه و شنا در آب‌های آزاد است، و سطح چشم‌گیری از بینش را در مورد تمرین شما ارائه می‌دهد، که بسیار فراتر از آن چیزی است که ساعت‌های دیگر در گروه قیمت آن ارائه می‌کنند. در مورد زمان ریکاوری بعد از تمرین، زمان‌های تخمینی مسابقه و جزئیات مربوط به مقدار باری که روی بدن خود می‌گذارید، همراه با رتبه‌بندی آمادگی بدنی و میزان توانایی شما برای تحمل آن بار، توصیه‌هایی دریافت می‌کنید.

لیست ویژگی‌ها همچنان ادامه دارد و شاید تنها استثنای قابل‌توجه عدم وجود ناوبری خرده نان باشد، اما با توجه به قیمت پایین Pace 2 می‌توانید آن را ببخشید.

ساعت ورزشی با قیمت مناسب Coros Pace 2
Coros Pace 2

4- Garmin Venu 2 Plus یک ساعت ورزشی GPS دار برای تناسب اندام

Garmin Venu 2 Plus اولین ساعت این شرکت است که دارای میکروفون و بلندگو است، به این معنی که می توانید از آن برای برقراری تماس تلفنی و صحبت با دستیار صوتی تلفن خود استفاده کنید. این موارد اضافه شده را با مجموعه ای چشمگیر از ابزارهای ردیابی تمرین ترکیب کنید و ساعت ورزشی ایده آل برای استفاده روزمره را دریافت کنید.

Venu 2 Plus از همان صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با رزولوشن 416 x 416 مانند مدل غیر پلاس بهره می‌برد، علی‌رغم اینکه کوچک‌تر در 43 میلی‌متر در مقایسه با 45 میلی‌متر است. این منجر به ضربه کمی به عمر باتری می شود، اما Plus همچنان 24 ساعت با GPS روشن یا 9 روز در حالت تماشا دوام می آورد. در جای دیگر، یک دکمه اختصاصی برای احضار دستیار صوتی انتخابی شما وجود دارد، ساعت تا عمق 50 متری ضد آب است و می توانید تا 650 آهنگ را روی آن ذخیره کنید.

میکروفون و بلندگو در آزمایش‌های ما بسیار عالی کار کردند همانطور که ردیابی فعالیت‌ها نیز انجام شد. ما Venu 2 Plus را در کنار یک نوار قفسه سینه ECG آزمایش کردیم و ردیابی ضربان قلب ساعت تنها چند ضربه کاهش داشت که قابل توجه است. ردیابی GPS به طور مشابه بی عیب و نقص بود و بررسی آمار شما یک فرآیند ساده است. همچنین طیف گسترده ای از فعالیت ها از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، یوگا، گلف و پیلاتس را پوشش می دهد.

به طور خلاصه، Garmin Venu 2 Plus یک ساعت هوشمند همه کاره و شیک است که می تواند به عنوان یک ساعت ورزشی به همان اندازه توانمند ظاهر شود.

Garmin Venu 2 Plus یک ساعت ورزشی GPS دار برای تناسب اندام
Garmin Venu 2 Plus

5- Garmin Forerunner 945: بهترین ساعت ورزشی برای ورزش های سه گانه و دوچرخه سواری

Forerunner 945 یک ساعت همه جانبه برجسته است. ردیابی دقیق و دقیق در طیف وسیعی از ورزش‌ها، و همچنین تمرینات عمیق و تجزیه و تحلیل بازیابی، به‌علاوه ویژگی‌های هوشمندی مانند پخش موسیقی و نقشه‌های روی برد را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند در حین حرکت پیمایش کنید.

چیزی که برای دوچرخه‌سواران و ورزشکاران سه‌گانه بسیار خوب است، با طراحی باریک و سبک آن شروع می‌شود، که پوشیدن آن در فعالیت‌های طولانی راحت است، به‌علاوه شنا در آب‌های آزاد و حالت ورزشی چندگانه که ارائه می‌دهد. دومی را می‌توان طوری تنظیم کرد که شامل فعالیت‌هایی باشد که در آن روز انجام می‌دهید، خواه سه‌گانه کامل، شنا، یا یک جلسه تمرین دوچرخه‌سواری و دویدن باشد.

شاید مهم‌تر این واقعیت باشد که 945 با هر سنسوری که می‌خواهید با آن جفت کنید، از جمله پاور سنج‌های دوچرخه‌سواری و پایه‌های پا، سازگار است و می‌توانید از ANT+ و بلوتوث برای اتصال آنها به ساعت استفاده کنید.

 6- اپل واچ سری 7: بهترین ساعت هوشمند ورزشی

آخرین ساعت هوشمند اپل به‌روزرسانی بزرگی نسبت به نسل قبلی خود، سری 6 (که قبلاً این موقعیت را در جمع ما داشت) نیست. با این وجود، مسلماً بهترین ساعت هوشمندی است که می توانید بخرید.

بسیاری از ویژگی های ردیابی ورزشی مانند دفعه قبل باقی می مانند. در عوض، به‌روزرسانی‌های کلیدی بر بهبودهای سخت‌افزاری ظریف تمرکز دارند. صفحه نمایش سری 7 20 درصد بزرگتر از قبل است، شیشه پوشش ضخیم تر است و بنابراین در برابر آسیب مقاوم تر است و البته ساعت در حال حاضر در برابر گرد و غبار و همچنین آب مقاوم است و ساعت اپل واچ سری 7 دارای شارژری است که شارژ را 33 درصد سریعتر می کند. اما در مقایسه اینکه گارمین بهتر است یا اپل واچ می توانید مقاله مقایسه ساعت ورزشی گارمین با اپل واچ را مطالعه نمایید.

اپل واچ سری 7 بهترین ساعت هوشمند ورزشی
اپل واچ سری 7

7-  Garmin Enduro: بهترین ساعت ورزشی Garmin از نظر ظرفیت باتری

اگر می‌خواهید بهترین ساعت ورزشی را برای ویژگی‌ها داشته باشید، یک Garmin Fenix ​​را انتخاب کنید، اما اگر عمر باتری مهم‌ترین چیز در جهان است، Enduro همان ساعتی است که می‌خواهید. اگر از یکی از حالت های صرفه جویی در باتری گارمین استفاده می کنید، می توانید آن را حتی طولانی تر کنید. این ساعت دارای حداکثر 80 ساعت استفاده مداوم از GPS و ضربان قلب است و در حالت حداکثر باتری می توانید با کمک شیشه خورشیدی در جلوی ساعت از GPS تا 300 ساعت به طور مداوم استفاده کنید.

این ساعت دارای یک صفحه نمایش حافظه در پیکسل (MIP) بزرگ و انعکاسی است که به این معنی است که حتی در نور شدید خورشید نیز قابل خواندن است. همانطور که از یک ساعت ورزشی ممتاز گارمین انتظار دارید، Enduro با مجموعه ای از ویژگی های مرتبط با تناسب اندام ارائه می شود و از مجموعه عظیمی از حسگرهای خارجی، از کمربند سینه گرفته تا قدرت سنج دوچرخه سواری، پشتیبانی می کند.

Garmin Enduro بهترین ساعت ورزشی Garmin از نظر ظرفیت باتری
Garmin Enduro

8- Garmin Vivomove Sport: بهترین ساعت اسپرت هیبریدی

بسیاری از ساعت‌های ورزشی دقیقاً چنین ظاهری دارند: ساعت دیجیتال، حاشیه‌های بزرگ و تصاویر اسپرت. اگر تمام چیزی که از آن استفاده می کنید فعالیت های ورزشی باشد، این مورد ویژگی خوبی است، اما اگر می خواهید ساعت خود را در طول روز کاری در کنار لباس رسمی بپوشید، ممکن است کمی نامناسب به نظر برسد. که دقیقا همین موضوع دلیل انتخاب Vovomove sport گارمین است.

نظارت مداوم بر ضربان قلب و خواب، شمارش گام‌ها و سایر حسگرهای بدن برای طیف وسیعی از فعالیت‌های تناسب اندام، از یوگا گرفته تا شنا، اساس یک ساعت جامع سلامت و تندرستی را تشکیل می‌دهند اما شما فقط از روی ظاهر حدس نمی‌زنید. در واقع، هر ویژگی هوشمندی را خاموش کنید و هرگز نمی‌دانید که Vivomove Sport آن قابلیت‌های هوشمندانه را دارد.

این ساعت گارمین روی مچ نیز سبک و راحت است و برای هر موقعیتی از جمله خواب ایده آل است. از نظر ارزش برای یک ساعت ورزشی هیبریدی یا هر ساعت هوشمند گارمین، این ساعت در لیست بهترین‌هایی است که در بازار وجود دارند.

Garmin Vivomove Sport بهترین ساعت اسپرت هیبریدی
Garmin Vivomove Sport

9- Garmin Fenix ​​7: از بهترین ساعت ورزشی GPS دار موجود در بازار

تغییرات طراحی شامل اضافه شدن اولین صفحه نمایش لمسی در سری Fenix ​​و عمر باتری افزایش یافته است تقریباً 10 ساعت با پخش موسیقی، 57 ساعت فقط با فعال کردن GPS و 18 روز فعالیت در ساعت خواهید داشت.

برخلاف سری 6، همه مدل‌های Fenix ​​7 اکنون به نقشه‌برداری داخلی و ناوبری گام به گام به‌طور استاندارد مجهز شده‌اند و همچنین از GNSS یا سیستم ماهواره‌ای ناوبری جهانی تمام سیستمی و چند باندی پشتیبانی می‌کنند. سنسور اپتیکال Elvate جدید Garmin نظارت دقیق‌تری بر ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون ارائه می‌کند و مجموعه‌ای از ویژگی‌های آموزشی جدید تمرینات شما را به حداکثر می‌رساند.

جهت اطلاعات بیشتر نیز می توانید نقد و بررسی garmin fenix 7 را مطالعه نمایید.

Garmin Fenix ​​7 از بهترین ساعت ورزشی GPS دار موجود در بازار
Garmin Fenix ​​7
سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین ساعت ورزشی GPS دار پرداخته شد تا با توجه به آن بتوانید در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرید. شما می توانید انواع محصولات گارمین را با گارانتی و قابلیت ارسال به سراسر کشور از فروشگاه رهنگارمین، نمایندگی گارمین در ایران تهیه کنید.

سوالات متداول بهترین ساعت ورزشی GPS دار

  1. کدام ساعت هوشمند دقیق ترین GPS را دارد؟
    ساعت های هوشمند با دقیق ترین GPS عبارتند از Garmin Forerunner 945 و Coros Apex.
  2. ساعت جی پی اس خوب چیست؟
    Garmin Venu 2. اگر به دنبال ساعتی با تعادل عالی از ساعت هوشمند و ویژگی های تناسب اندام هستید، Garmin Venu بهترین انتخاب ماست.
  3. آیا ساعت های گارمین ارزش آن را دارند؟
    برخی از ساعت‌های گارمین دارای ویژگی‌هایی هستند که از بهترین ساعت‌های هوشمند انتظار دارید، مانند پرداخت‌های موبایلی، ذخیره‌سازی موسیقی و نمایشگرهای رنگی. اما دستگاه های گارمین بیشتر به دلیل ویژگی های تناسب اندام خود شناخته می شوند و بسیاری از آنها از بهترین ساعت های ورزشی و بهترین ردیاب های تناسب اندام موجود در بازار هستند.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *