بهترین ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری

بهترین ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری ارسال دیدگاه

اگر به دنبال بهترین ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری هستید، به جای درستی آمده اید. تیم بررسی‌کنندگان متخصص ما، ساعت‌های هوشمند برخی از بزرگترین برندها را آزمایش کرده‌اند.

بررسی برترین ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری

اندازه صفحه نمایش ممکن است به بزرگی برخی از رایانه های دوچرخه سواری نباشد ساعت های هوشمند باید به اندازه کافی کوچک باشند تا روی مچ شما قرار گیرند اما این باعث می شود این دستگاه های پوشیدنی در بین ورزشکارانی که در چندین ورزش، سه گانه یا تمرینات متقابل شرکت می کنند، محبوب باشند.

بسیاری از ساعت‌های هوشمند اکنون دارای حالت‌های دوچرخه‌سواری اختصاصی هستند، از ردیابی GPS پشتیبانی می‌کنند و به سایر دستگاه‌های آموزشی مانند متر برق متصل می‌شوند.

به علاوه، در برخی موارد، ساعت‌های هوشمند عملکرد بیشتری نسبت به رایانه‌های دوچرخه‌سواری با نمایشگر ضربان قلب داخلی و سایر معیارهای ردیابی سلامتی، مانند کالری شمار، گام شمار و مانیتورهای کیفیت خواب دارند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله دلایل استفاده از ساعت هوشمند را مطالعه نمایید.

بررسی برترین ساعت ورزشی های ورزشی برای دوچرخه سواری
ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری

Garmin Forerunner 945 یک ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری

یکی از بهترین ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری ساعت گارمین 945 است که از مزایای برجسته آن می توان اشاره کرد.

  • نکته مهم در مورد ساعت 945 این است که، مهم نیست که چقدر به عملکرد عمیق می‌روید، کار کردن با آن بصری است.
  • 600 دلار
  • عمر باتری عالی در حالت GPS
  • ویژگی های بی شمار

Garmin Forerunner 945 نسبت به مدل قبلی خود، Forerunner 935، با افزودن ویژگی‌های جدید برای ورزشکاران و همچنین برخی عملکردهای روزانه بیشتر که به این ساعت هوشمند گارمین جذابیت بیشتری می‌بخشد، بهبود یافته است.

این یک سنسور اپتیکال ضربان قلب جدید دارد و پس از یک سواری، نرم افزار داخلی آن میزان سود هوازی و بی هوازی را محاسبه می کند.

صفحه نمایش 30.4 میلی متری آن به راحتی قابل خواندن است و باتری آن در حالت GPS عمر چشمگیر 36 ساعته دارد.

این ساعت دارای اتصال ANT+، بلوتوث و وای فای است و فوراً داده های سواری را با اکثر بهترین برنامه های دوچرخه سواری موجود در بازار به اشتراک می گذارد.

Forerunner 945 همچنین به شما امکان می‌دهد مستقیماً از ساعت به هدفون بلوتوث موسیقی پخش کنید و Garmin Pay را برای پرداخت‌های بدون تماس نیز دارد.

این بهترین ساعت دوچرخه سواری گارمین است که ما آزمایش کرده ایم و تنها چیزی که این ساعت را عقب نگه می دارد، قیمت بالای آن است.

Garmin Forerunner 945 یک ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری
Garmin Forerunner 945

ساعت هوشمند Coros Pace 2 از بهترین ساعت های ورزشی دوچرخه سواری

یک ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری Coros Pace 2 است. از مزایای این ساعت می توان اشاره کرد به:

  •  200 دلار
  • عمر باتری خوب و ارزش عالی
  • فاقد ناوبری و مسیرها

در مقایسه با مدل قبلی خود، Coros 2 دارای تعدادی به روز رسانی است که آن را به گزینه ای جذاب برای دوچرخه سواری و حتی بیشتر برای ورزشکاران چند ورزش تبدیل می کند.

این به روز رسانی ها شامل پنج برابر رم بیشتر برای پردازش سریعتر و چهار برابر فضای ذخیره سازی بیشتر است. این ساعت از طریق ANT+ به هر دستگاه قابل تصوری متصل می شود و یک ویژگی برنامه آموزشی وجود دارد که با برنامه Coros کار می کند.

این ساعت احتمالاً برای دوچرخه‌سوارانی که دوست دارند بدوند بهتر از کسانی است که فقط به زندگی روی دو چرخ علاقه دارند. معیارهای قدرت در حال اجرا را ارائه می دهد و به جای صفحه لمسی با دو دکمه کار می کند.

استفاده از آنها هنگام دویدن آسان است، اما هنگام پوشیدن دستکش های ضخیم دوچرخه سواری زمستانی یا در دست گرفتن فرمان، چندان آسان نیست.

همچنین از ناوبری یا مسیرها پشتیبانی نمی کند، که ممکن است برای بسیاری از دوچرخه سواران رد شود.

با این حال، Coros Pace 2 دارای عمر باتری ادعایی 30 روز در استفاده منظم و 30 ساعت در حالت GPS کامل است، که ما در آزمایش متوجه شدیم که تقریباً چنین است.

ساعت هوشمند Coros Pace 2 از بهترین ساعت های ورزشی دوچرخه سواری
ساعت هوشمند Coros Pace 2

گارمین Fenix ​​7 Sapphire Solar یک انتخاب مناسب برای دوچرخه سواری

  • 899.99 دلار
  • صفحه نمایش لمسی جدید و عمر باتری بهبود یافته
  • گران قیمت

Fenix ​​7 پرچمدار ساعت هوشمند GPS چند ورزشی گارمین است که با استفاده از انرژی خورشیدی تقویت شده است و در ژانویه 2022 جایگزین Fenix ​​6 شد.

Fenix ​​7 در لیست بهترین ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری است. دارای تمام ویژگی‌هایی است که می‌توانید از ساعت هوشمند گارمین انتظار داشته باشید و همچنین نسبت به نسل قبلی خود چندین ارتقاء دارد، از جمله صفحه نمایش لمسی و عمر باتری افزایش یافته.

صفحه نمایش لمسی ساعت را با عملکرد رایانه های دوچرخه Garmin و به طور کلی سایر دستگاه های هوشمند مطابقت بیشتری می دهد. استفاده از نقشه های قابل تنظیم به خصوص با صفحه لمسی آسان است.

عمر باتری فوق العاده است و شارژ خورشیدی ساعت را برای مدت طولانی روشن نگه می دارد.

همچنین این اولین باری است که می توانید Fenix ​​را با شارژ خورشیدی و شیشه تقویت شده تهیه کنید.

این ساعت مملو از عملکردهای تمرینی است، اما برای استفاده حداکثری از اینها برای دوچرخه سواری به یک متر برق نیاز دارید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله نقد و بررسی فنیکس 7 گارمین را مطالعه نمایید.

گارمین Fenix ​​7 Sapphire Solar یک انتخاب مناسب برای دوچرخه سواری
گارمین Fenix ​​7 Sapphire Solar

ساعت ورزشی GPS Polar Ignite برای دوچرخه سواری

GPS Polar Ignite یکی از بهترین ساعت ورزشی ها برای دوچرخه سواری است که مشخصات کلی آن عبارت است از:

  • 229.95 دلار
  • عمر باتری و داده عالی
  • مانیتور ضربان قلب بهترین نیست

ساعت هوشمند تناسب اندام GPS Polar Ignite برای دوچرخه سواری، دویدن و سایر فعالیت های در فضای باز طراحی شده است.

این ساعت تقریباً مانند یک رایانه دوچرخه سواری GPS اختصاصی وظایف GPS را انجام می دهد و ردیابی GPS فقط در طول آزمایش در جنگل های به خصوص متراکم سرگردان است.

فعالیت شدید منجر به داده‌های جعلی از مانیتور ضربان قلب شد، اما از آنجایی که مانیتورهای مبتنی بر مچ دست معمولاً نسبت به سایر مانیتورهای ضربان قلب کمتر قابل اعتماد هستند، علامت‌گذاری ساعت برای این کار دشوار است.

Polar Ignite معیارهای دیگری دارد که اگرچه مختص دوچرخه سواری نیستند، اما به طرز شگفت انگیزی مفید هستند. اینها شامل داده‌های خواب و نظارت بر فعالیت روزانه بود، که در آن ورزش به صورت درصدی ارائه می‌شود تا به شما در اطلاع‌رسانی از زمان استراحت شما کمک کند.

این ساعت برای دوچرخه‌سواران معمولی‌تر که نمی‌خواهند قیمت محصول هالو را بپردازند یا افرادی که به دنبال بینش بیشتری در مورد تناسب اندام، استرس بدن و خواب هستند، انتخاب خوبی است.

ساعت ورزشی GPS Polar Ignite برای دوچرخه سواری
ساعت ورزشی GPS Polar Ignite

Garmin Forerunner 745 از برترین ساعت های ورزشی برای دوچرخه سواری

از دیگر ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری forerunner 745 است. ویژگی های این ساعت عبارت است از:

  • 500 دلار
  • انواع ویژگی ها از جمله تجزیه و تحلیل تناسب اندام
  • برای دوچرخه سواران خالص جذابیت کمتری دارد

Garmin Forerunner 745 یک نسخه کارآمد از Garmin Forerunner 945 است و مانند برادر گران‌تر خود، بسیار خوب است، فقط با برخی ایرادات.

به‌روزرسانی کلیدی این نسخه، ویژگی‌های تمرینی آن است که شامل پیشنهادات تمرین روزانه دقیق و بار تمرینی هفت روزه است که زمان ریکاوری را پیشنهاد می‌کند و به شما می‌گوید که آیا بیش از حد تمرین می‌کنید یا خیر.

ساعت هوشمند Forerunner 745 ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون شما را از طریق سنسور Pulse Ox اندازه گیری می کند. سازگار با ANT+ است، بنابراین به دستگاه هایی مانند برق سنج متصل می شود.

عمر باتری به طور قابل توجهی کمتر از Forerunner 945 است و هنگام پوشیدن دستکش های زمستانی ضخیم، دکمه های آن راحت ترین فشار دادن نیستند.

این ساعت در درجه اول به عنوان یک ساعت هوشمند در حال اجرا طبقه بندی می شود، اما دارای ویژگی های مفیدی برای دوچرخه سواری مانند Garmin’s ClimbPro است. با وجود این، بسیاری از ویژگی های آن اضافی خواهد بود مگر اینکه در مسابقات سه گانه بدوید یا رقابت کنید.

Garmin Forerunner 745 از برترین ساعت های ورزشی برای دوچرخه سواری
Garmin Forerunner 745
سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری پرداخته شد تا با توجه به آن بتوانید به نحو احسن در این رابطه تصمیم گیری نمایید.

سوالات متداول ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری

  1. آیا استفاده از ساعت ورزشی در دوچرخه سواری مرسوم است؟
    بله ساعت ورزشی هنگام دوچرخه سواری می تواند کیفیت ورزش را تا حد زیادی بالاتر رود.
  2. آیا گارمین 55 برای دوچرخه سواری خوب است؟
    ساعت هوشمند Forerunner 55 که برای فرم و عملکرد طراحی شده است، سبک وزن و راحت است و برای دوچرخه سواری، دویدن و زندگی روزمره عالی است.
  3. تفاوت بین گارمین 645 و 245 چیست؟
    عمر باتری آنها در غیر این صورت قابل مقایسه است. هر دو ساعت در حالت ساعت هوشمند 7 روز دوام می آورند، در حالی که Forerunner 645 در GPS با موسیقی 5 ساعت دوام می آورد و Forerunner 245 با GPS با موسیقی 6 ساعت دوام می آورد.
به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *